Tilbake til hverdagen

Hva i all verden skjedde? Nå føler jeg meg nesten litt dum. Jeg spratt rundt som en Duracell-knain i går og messet om at våren endelig var her. Så våkner jeg opp i dag, ser ut av vinduet og blir møtt av et hvitt lag på bakken, snø i luften og minusgrader. Er det mulig!! Det er tullete å klage over været, man får jo ikke gjort noe med det, men nå ble jeg litt oppgitt. Bildene i dette blogginnlegget ble tatt ute på tur i går, i nydelig solskinn og milde temperaturer. Jeg var helt sikker på at nå var våren ENDELIG kommet, men neida, vi må visst innom enda et par dager med snø og minusgrader. *sukk* 

Jaja, ferdig med det. Som sagt, det nytter ikke å klage over været – vi får ikke endret det uansett. Så da er det bare å snu hodet, se fremover og gjøre det beste ut av det. Jeg koser meg med bildene fra i går, og er takknemlig for den magiske solfylte påsken vi har hatt<3 

I dag er en skikkelig brette-opp-ermene dag, hvor alt som har blitt utsatt på grunn av påsken skal tas tak i. Et par siste detaljer før treningsreisen i slutten av måneden skal på plass, noen spennende detaljer rundt min bursdag midt i måneden skal avklares, og ellers bare mye skriving, idemyldring og bloggeting på planen. 

I kveld kjenner jeg at jeg må lage en litt ekstra god middag, som både er sunn, smakfull og enkel. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg frem med laks i form med en litt ny vri. Kamera blir med, og jeg deler selvfølgelig oppskriften hvis den blir vellykket. Flere av dere har etterlyst litt flere middagstips på bloggen, og det ønsket skal jeg gjøre mitt beste for å innfri. Sunne, gode og enkle hverdagsmiddager har jeg notert meg, og skal levere dette så godt som mulig. 

Ha en finfin dag hvor enn du befinner deg. Jeg håper at du har sluppet unna snø og kulde der du er<3 

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Hvilke sko er dette? Dødsfine!
      Husker du la ut bilde av at du så på bloggerne,og så skrev du på neste bilde: Gjett hvem som skal bli med på treningstur?!! 😉 Sophie Elise?;) Eller en annen blogger kanskje?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg