6 serier og 6 filmer til søndagskvelden

MOVIE NIGHT 

Hva passer vel bedre enn film og serietips på en søndag. Jeg har hatt en frisk start på dagen med masse tid utendørs, men nå er det på tide å krype opp å sofaen og bare nyte siste rest av påskekosen. Her er det smågodt, film og serier resten dagen. Gode ting må deles, så her kommer 6 serietips og 6 filmtips til dere<3 

Alle seriene er på Netflix, Hayu eller tv2 Sumo. Jeg bruker mest hayu og sumo, men i påsken har det blitt en god del Netflix også. Jeg synes Netflix er best på filmer, og de andre er bedre på serier. Mange av disse finnes sikkert på Viaplay eller HBO også. Så søk dem opp der du ser dine serier og filmer. 

6 serier:

  • Innocent. Dette er Tv2 sin påskekrim, og den var veldig bra. 
  • The Sinner 
  • UnReal – sesong 2 kom nettop på Sumo. 
  • The good doctor – elsker denne serien, og venter spent på ny episode hver uke. 
  • Luther 
  • Manhunt: Unabomber 

6 filmer: 

  • The accountant 
  • BECK – perfekt spenning nå i påsken 
  • Varg Veum 
  • How to be single – denne har jeg faktisk ikke sett selv, men fått anbefalt for neste jentekveld. 
  • Wonder Woman 
  • Money Monster – enda en film jeg ikke har sett selv, men fått anbefalt. 

Nå skal jeg bare nyte søndagen, kose med Leo og spise siste rest av påskeegget. Jeg burde vasket både klær og leilighet, støvsugd og fikset masse greier, men i dag orker jeg rett og slett ikke. Ferie er ferie, og denne søndagen skal bare nytes. 

Hva er din plan i dag? 

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Kos deg med ferie og film og Kos!!
      Jeg har fortsatt ferie på fjellet, blir her til tirsdag, sånn er det med turnus og litt sen ferie. Så nå sitter jeg ute i solen og hører på radioteaterets påskekrim på podcast og skal være klar meg resten av kvelden etter en flott skitur.
      Bra fimmtips. Kos deg. Klem

    2. Høres koselig ut 🙂 ønsker deg en fin ettermiddag/kveld. I dag har jeg en skikkelig innedag etter tre dager på rad med crossfitrening og fine skiturer 😍 var på fest i går for første gang på lenge, og merker faktisk at det er skikkelig digg å være litt redusert, fordi jeg føler for å slappe av og ha en ikke så aktiv og sunn dag! Jeg har enda ikke vært utfor døra, men har ryddet og vaska hjemme så sier meg fornøyd med det. Nå blir det ferdigpizza til middag 🐣😅

    3. Hei! Du lager alltid så smarte og gode matpakker når du skal ut å reise! Kunne du ha laget et innlegg med forslag til reisemat når man skal ut å fly?💛

    4. S: Det gjorde jeg akkurat 🙂 Bare gå litt tilbake. Jeg lager alltid proteinrundstykker som jeg har med på tur. Eller matmuffins, eller sunne vafler. La ut et helt innlegg om dette for et par dager siden bare <3 Alle oppskriftene og alt er der 🙂

    5. Anja: Så deilig, nyt ferie på fjellet kjære deg. Det høres deilig ut. Jeg skulle gjerne blitt et par dager til selv, men mannen måtte jobbe så da måtte vi reise ned <3

    6. Eline: Ååå så godt! da må du bare kose deg med en velfortjent og deilig kosedag. Restitusjon er så viktig <3 Hvile og ferdigpizza er det beste som finnes på slike kosedager. Nyt det 😀 God påskeklem

    7. Hei. Siden du et PT så vet du sikkert en del om 5×5 styrkeprogrammet.
      Hva er fordelene og ulempene med det? Gir det resultater ?
      Programmet er lagt opp til å trene 3 ganger i uken. Skal man ha hviledag eller trene noe annet de andre dagene?
      Håper du vil svare:) takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg