Når du plutselig havner på Bloggerne

God morgen fra sofakroken. Leo og meg ruslet i seng klokken 21.30 i går, og sovnet i det minuttet hode traff puta. Gårsdagen var så utrolig gøy, men det tar på med en 12-timers arbeidsdag i Oslo. Dagen startet med et tidlig morgenfly til Gardermoen hvor Anne-brith plukket meg opp. Vi hadde en koselig biltur inn til Egmonthuset hvor vi møtte flere andre bloggere, og tv-teamet til Bloggerne. Nesten godt jeg ikke visste at de skulle filme på forhånd, det kunne jeg blitt litt stresset av merker jeg. hehe. Første møte var inspirerende og bra, og jeg løp derfra med en supergod følelse. 

Det gjorde jo heller ingenting at Anne-brith hadde stått opp grytidlig for å lage makroner til oss. Har dere sett noe så delikat? 

Videre gikk turen til et mediebyrå hvor vi spise lunsj og koste oss. Deretter var det møte med Skyr, masse spennende prat, nye planer, idemyldring og test av nyheter. Om ca 2 måneder slippes en nyhet som er helt ubeskrivelig, og jeg tipper flere av dere vil hoppe i taket over dette. For dere som har meg på Snapchat kan kanskje gjette hva det er? Og hvis dere ser nøye på siste bilde i denne bloggposten så får dere enda et lite hint. 

Etter dette var det ut på flyplassen igjen hvor jeg hadde to effektive jobbetimer, og et telefonmøte, før jeg hoppet på flyet hjem til Kristiansand. På Kjevik stod mamma og Leo å ventet på meg. Jeg dumpet ned i sofaen hjemme rundt klokken 18, akkurat tolv timer etter jeg dro. En helt fantastisk inspirerende og fin dag, som gav meg akkurat det booste jeg trengte før påskeferien. 

I dag skal jeg avgårde på vegan-lunsj med en god venninne, gå lang tur med Leo og bare kose meg hjemme. Jeg skulle reist til hytta i dag, men på grunn av en jobbting har jeg valgt å utsette et par dager. Vi skal nemlig filme til noe som lanseres like etter påske, og da ble det helt nødvendig å bruke litt av påsken på dette.  Det gjør meg absolutt ingenting, det er nok av dager igjen av påsken, og hytta går jo ingen steder. I min jobb gjelder det å hoppe på de mulighetene som byr seg. 

Hvordan er det med dere? Har dere. påskeferie på fjellet eller bypåske, eller kanskje noen ikke har ferie i det hele tatt? 

 

Smiiil, Maren 

 

11 kommentarer
    1. Ser ut som en inspirerende og konstruktiv dag!😃 Skyr-is??😁 Hovden fra onsdag – gleder meg!👍😎 Lykke til med filming, og god påske!🤗

    2. Du skulle legge ut en økt på bloggen. En økt fra mølla hvor du skjulte tallene med hjerter på snap. Ser ikke den noe sted. Eller løy du bare?

    3. Her nytes helga, med litt pakking. Jobb på mandag og så onsdag bærer det avgårde til hytta man havet 😍 God påske 🐣🐥

    4. Nettopp ferdig med arbeidshelg på sykehjemmet, så blir det jobb mandag og tirsdag før jeg tar påskeferie. Blir kanskje noen dager på fjellet før vi reiser til kysten og koser oss der resten av påsken <3 God Påske kjære Maren <3<3

    5. Må bare si først at du blogger utrolig bra for tiden! Fortsett med det gode arbeidet ditt! 🙂 Jeg skal jobbe nå tre dager i barnehagen jeg jobber i med småbarna mine før jeg drar til Stockholm onsdag kveld med familien min og nyter bypåsken der. Ha en fin påske og kos deg masse den kommende uken! 🙂

    6. Kine Marie: Vet du hvor mye det betyr å høre. Tusen takk <3 For en koselig påske du skal ha, nyt og kos deg masse i Stockholm. Det høres spennende ut 😀 Aldri vært der selv faktisk, men har veldig lyst!!

    7. Hadde en helt magisk langhelg på Hafjell med ei venninne forrige helg:D Nå har jeg jobbet i to dager og skal tilbringe de to neste fridagene hjemme, med langrenn i finværet. God påske til deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg