Triaction Triple – så mye mer enn en treningsøkt

Denne dagen har jeg gledet meg til, og jeg har telt ned dagene til jeg endelig kunne fortelle dere alt om turen min til Malaga, hva jeg gjorde der, hvem jeg var der med og hvorfor. Jeg var i Malaga i februar med Triumph, for å være med på å skape innholdet til lanseringen av et treningskonsept som heter TRIACTION TRIPLE, og i tillegg Triumphs egen, helt fantastiske kolleksjon med freshe treningsklær.  

Triaction Triple er 60 minutter aktivitet, delt inn i 3 x 20 minutters deler: 

  • 20 minutter Stretch 
  • 20 minutter Speed
  • 20 minutter Social 

Dette gir en super treningsøkt og godfølelse både for kropp og hode. Det skal holdes Triaction Triple event over hele Europa, og jeg gleder meg til å fortelle dere mer om dette. Vi spilte inn en film i Malaga for å vise hva Tripel Triaction går ut på, her ser dere den: 

Hva synes dere om filmen? Så det gøy ut? 

Hele tanken bak Triaction Triple  er å skape en gøy, effektivt og unik treningsøkt som er lett å dele med andre. Trening handler om mer enn å bygge muskler. Det handler om å komme sammen, jobbe sammen, pushe hverandre og nå nye høyder – sammen. Together we Triumph 

Triumph ønsker å vise sterke selvstendige jenter, som blir enda sterkere ved å stå sammen. Det handler om samhold, felles styrke, og et bedre og helhetlig resultat sammen. Jenter som heier på jenter, og girlpower hele veien. Skjønner dere at jeg var gira på denne kampanjen eller? Det er jo akkurat det jeg ønsker å fremme på bloggen, og akkurat det jeg brenner så sterkt for. Jenter som støtter hverandre, helt uavhengig av hvor man kommer fra, hvordan man ser ut, hva man gjør eller hvem man er. Vi er på lag, og sammen er vi uslåelige.

Når jeg skriver helhetlig trening så mener jeg at hele kroppen er med på en treningsøkt, både fysisk og mentalt. Triaction triple er skapt for at kvinner skal føle seg løftet opp, sterkere og bedre, både i kropp og hode. Det finnes ingen bedre følelse enn å kjenne at du har noen i ryggen, noen som heier på deg, og som vil at akkurat DU skal få ut ditt beste potensial. 

Vi var altså i Malaga for å filme, og ta bilder til Triaction Triple treningsopplegget, men også vise frem treningsklærne. Triumph sin Triaction Triple kolleksjon består av en hel serie med freshe, behagelige, og fine treningsklær i super kvalitet. Dere har nok sett noen av disse klærne allerede, da jeg har brukt den mye etter jeg kom hjem. Det ligger flere bilder av dem på Instagram. Mange av dere har spurt om klærne, og spesielt sportsbhene. Det føles så bra at jeg nå endelig i dag, og i ukene fremover kan gå mer i detalj og fortelle dere om dette. 

Vi hadde 4 dager sammen i Malaga, og det som første dagen var 20 ukjente jenter fra ulike land, ble raskt en sammensveiset jentegjeng, med bøttevis av humor, og herlig stemning. Jeg lærte så mye på den turen, som jeg har tatt med meg videre. Du blir ikke dårligere av at andre er gode. La oss bare bli bedre sammen, løfte hverandre og heie på hverandre. Together we Triumph <3 

Klikk deg inn på Triumph sin hjemmeside og les alt om produktene, treningskonseptet og få masse herlig inspirasjon. 

 

Smiiil Maren 

5 kommentarer
    1. Åååå herrefred så gøy. Digger konseptet og jeg vil vite mer og prøve!!!
      Ha en digg fredag. Kos deg med påskestart. Her blir det jobbe helg og jobb helt til langfredag!! Klem

    2. Hei, hvordan er den svarte lange tightsen i str? Er 1,80 høy og 69 kg bruker vanligvis M men varierer fra merke til merke.

    3. Fint om du kunne svart, du har sikkert bare glemt det :p Lurer veldig på den Triumph-tightsen er delt mellom den og reebok sin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg