Gode matopplevelser må deles

Så godt at det må deles 

For noen dager siden spiste jeg lunsj ute, og fikk servert en rett som var så godt at den må deles. Dette er altså asiatisk kyllingsalat, og smakene var helt utrolige. Man tenker ofte at salat er salat, og at det kanskje er litt kjedelig. Dette fikk meg til å få lyst å leke meg mer med smakene i salaten, og tilsette flere spennende smaker. Mmmm. 

Mamma hadde en chevre-salat, og den gir meg den samme inspirasjonen. Salat er ikke kjedelig, det kan jo varieres i det uendelige. Når osten er varm, eller kyllingen er varm så blir det med et en mer innbydende og mettende rett føler jeg. Nei dette var en liten opplevelse altså, og alle gode matopplevelser jeg har, må jeg dele med dere <3 

Nå er to gode venninner på vei hit, og vi skal kose oss med jentekveld sammen. I morgen står vekkerklokken på 05, og jeg hopper på første fly til Oslo for å jobbe der hele dagen, og ta flyten hjem igjen sent på ettermiddagen. Dagen er spekket med møter, og jeg gleder meg så. Anne-Brith henter meg på flyplassen, da første møte er sammen. For en raus og snill dame, det er jo så mye koselige å kjøre sammen, enn å sitte alene på flytoget. 

Ha en nydelig kveld<3 Jeg gleder meg til å oppdatere dere fra Oslo. 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg