Nye Adidas boost i samlingen

I dag kom verdens fineste sneakers i posten, og jeg slapp ut et lite hyl når jeg åpnet esken. Fy søren så fine. Jeg gleder meg til solbrune ben, lyse denim shorts og disse. Adidas nmd med boot såle, i fargekombinasjon grå/blå og dusrosa. Jeg er helt forelsket! Skoene er fra Junkyard, og dere finner dem HER. 

Rabattkode: 

Jeg har fått lov å gi ut en rabattkode til mine lesere. Koden er: MARENE15. Du får 15% rabatt ved kjøp over 500kr. Rabatten  gjelder ikke på varer som allerede er på salg. Gjelder frem til 1.april. Så har du lyst på nye sko er det nå du burde slå til<3 

Jeg tror Leo også likte dem, han likte i det minste esken. I skrivende stund løper han rundt på gulvet å leker med den. Esken er tom, og da klarer han å dytte den rundt med nesen. Han er så søt der han styrer i vei. 

Nå skal vi straks lage middag her, og siden det blir litt reising fremover tar vi helgen i dag og koser oss skikkelig. Bort med Mac og mobil resten av kvelden, nå skal kvalitetstid prioriteres. Håper dere koser dere i kveld<3 Mer fra denne kanten i morgen. 

 

Smiiil, Maren 

5 kommentarer
    1. Hei Maren, ikke så relatert til innlegget – bortsett fra at Leo er med på bildene 🙂 Men:
      nå som Leo begynner å bli stor, har du hatt noe problemer med markering inne? Får selv snart en liten guttevalp og har lest at en del miniatyrhunder får problemer med dette når de blir kjønnsmodne…
      Har du ellers noen tips til en fersk hundeeier? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg