Snipp, snapp, snute

Sponset reise i samarbeid med Biotherm 

Så var eventyret ute – for denne gang. For en ting er 100% sikkert, og det er at dette ikke var min siste tur i Sunnmørsalpene. Jeg har forelsket meg helt, og kjenner at jeg skal ha en hel haug flere turer hit, og andre steder i Norge. Heldigvis har jeg mange turglade venner, og samtlige har tekstet meg som gale disse dagene og krevd at vi starter planlegging av nye turer. Jeg elsker det!!! 

Dagen i dag startet deilig, med å sove lenge og nyte en lang og god frokost. Etter frokost følte jeg meg full av energi, og det utnyttet jeg til å snike inn en liten 30 minutters svettefest på hotellrommet. Økten jeg gjorde finner dere på min Snapchat: marenerdvik 

Etter frokost og trening, tok vi med oss kaffekoppen og satt oss i solveggen og bare var. For et sted, for et vær, og for en utsikt. Som jeg skrev i går, Ålesund og Sunnmørsalpene tok pusten fra meg, og jeg kjenner det kribler i hele meg når jeg tenker på min neste tur ut i frisk, norsk natur. Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdaterte på det. Jeg kjenner meg så utrolig inspirert etter denne turen, og det er verdens beste følelse. Så dagens tips: Kom deg ut i naturen, pust inn frisk luft, omgi deg med bra folk og gjør ting som skremmer deg litt. Det gir den beste følelsen i verden!! For min del har denne turen gitt meg alt det, og det merkes godt i både kropp og hode. Det føles som jeg har fått en solid vitamininnsprøytning. 

Nå sitter jeg på flyplassen, helt alene i et lite hjørne med kaffekoppen og macen. Det blir alltid litt sånn rart når man har vært sammen med så mange flotte jenter døgnet rundt i 48 timer, og plutselig sitter man helt alene. Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å komme hjem til mine nå, to dager borte er nok til av savn-barometeret skyter i taket. 

I kveld later vi som det er søndag, med god middag, joggebukse, dyne i sofan og snacks. Jeg gleder meg<3 

 

Smiiiil, Maren 

9 kommentarer

Siste innlegg