Dette tok pusten fra meg

Sponset reise med Biotherm

Åååå som jeg har gledet meg til å poste dette innlegget. Det kribler i hele meg etter å fortelle dere om denne dagen. Jeg er så gira, så full av inntrykk og ganske så sliten her jeg ligger i hotellsengen på et av de flotteste hotellene jeg noensinne har opplevd. Dere må ta et kjapt googlesøk på Storfjord hotell, det er verd det! Hjelpes så flott. 

Dagen i dag startet med at vi ble hentet i helikopter, og flydd inn Geirangerfjorden. Jeg mistet pusten av utsikten, og ble helt satt ut av de mektige fjellene med hvite topper, som stuper rett ned i fantastisk blågrønt hav. wow, bare wow!!! Vi fikk på oss truger på føttene, og vandret opp fjellet. Det var ganske så slitsomt, og pulsklokken viste en makspuls på rundt 170 på det villeste. På toppen ble vi møtt av en mektig utsikt, og der fikk vi sitte å spise lunsjen vår. For en opplevelse! 

Vi har vært helt sinnsykt heldig med været, med strålende sol hele dagen. Tenk at jeg har bodd i Norge i hele mitt liv, og ikke utforsket og opplevd mer. Det skal jeg ta tak i nå altså. Vår deilige land må utforskes mye mer! 

 

Etter vandreturer dro vi til Storfjord, og det var det både Spa og velvære på planen. Mildt sagt ganske så deilig etter en lang dag ute. Jeg forsøkte å rekke å bli ferdig med dette innlegget før middagen, men det var så mye jeg ville si og så mange bilder jeg ville dele at jeg ikke rakk å oppdatere før nå. Bedre sent enn aldri da 🙂 

Nå har vi altså spist nydelig middag, og jeg er så klar for å stupe i seng. God natt fine dere, sov godt og drøm noe koselig <3 

 

Smiiil, Maren 

 

16 kommentarer
    1. stina: Hehe, nei det har jeg ikke. Blåfargen kom nesten litt voldsomt frem på det bildet der. Har korrigert kontrastene i hele bildet, så det vil jo hjelpe litt. Men ingen blåfarge nei:):)

    2. Så nydelige bilder❤️ Norge er et vakkert land, fra sør til nord. Synes det er litt trist at så mange ikke blir kjent i sitt eget land. Besøk gjerne Nord-Norge, og husk at Nord-Norge er mer enn bare Lofoten. Nyt resten av turen fine Maren🌸

    3. Så herlig på tur!
      Hvilket fjell er “rasteplass”-bildene fra? Har du lyst til å fortelle litt mer om hvor dere gikk fra, hvor lang tur etc? 🙂 Så helt fantastisk ut!

    4. Hei!
      Vurderer å kjøpe meg truger, men de er såpass dyre at jeg er interessert i og vite hvordan de er på beina?
      Hvordan fungerer det å gå tur med de osv. ? 🙂

    5. Neste gang du er på Sunnmøre må du komme en tur til Hjørundfjorden 😊 Den er ikke så værst spektakulær den heller..ta deg tid til korte og lange fjellturer – kan garantere høy puls på grunn av høyde og utsikten!😉👍

    6. fantastisk!!!!!!!! Nydelig!!!!
      (Syntes der er dumt at du redigerer øynene dine når du er så fin naturlig)

    7. Marie: Dette var første gang jeg testet, så jeg har ikke så mye erfaring å basere det på. Jeg likte det, men det tar litt tid å bli vant til. de er ganske brede, og det er uvant, men helt genialt når det er mye snø. Effektivt og artig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg