Starten på et rått eventyr

Sponset reise & Annonselenker 

Jeg er på plass i Ålesund, og klar for en vanvittig spennende dag i morgen. Dagen i dag startet litt humpete med forsinket fly og dermed en god del senere ankomst enn planlagt. Utenom det har dagen vært super, med fine aktiviteter og masse sosialt. Titt gjerne innom Snapp eller instastory så får dere litt glimt fra dagen. Dere finner meg på marenerdvik.

Bukse – Bik Bok // T-skjorte Bikbok 

Nå må jeg skynde meg å sove, for i morgen er det tidlig opp og ut på eventyr. Vi blir hentet i helikopter kl 08.30, og det er starten på dette fantastiske natureventyret. Kamera er fulladet og jeg gleder meg så enormt til å vise dere bilder fra magiske Sunnmørsalpene. 

God natt og sov godt dere<3 Jeg gleder meg så enormt til å oppdatere dere neste gang! 

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg