En nyhet med mindre sukker og mer protein

Reklame – Atkins 

Jeg har noe artig å fortelle dere, og for dere som har lest bloggen lenge vil nok trekke på smilebåndet og tenke at dette var spot on for meg så er så sykt glad i barer. Jeg er nemlig ny ambassadør for Akins. Jeg har vært stor fan av barene deres i flere år, og den store favroiten min er Caramel Fudge baren. Den himmelsk god, og et helt magisk næringsinnhold i forhold til at den faktisk smaker som vanlig sjokolade. Atkins chocolate coconut er en solid nummer to. Av alle kokos-barer jeg har smakt er den lille godsaken uten tvil den beste. Eneste minuset er at den kunne vært dobbelt så stor. hehe. 

Nå er det en ny herlighet i Atkins-familien. Møt Atkins Harvest. 

Det er ingen hemmelighet at müsli- og nøttebarer varierer enormt på næringsinnhold. Mange unngår denne typen barer fordi de tenker at de er usunne – det overhode ikke nødvendig, man må bare være litt bevisst på hvilken type man velger. Nyheten Atkins Harvest har mindre sukker, mer protein og mer fiber enn konkurrentene. I tillegg er barene helt utrolig gode på smak!

En slik bar er super å ha med seg på farten, spise som et mellommåltid, på vei hjem fra jobb og man skal både hente i barnehage, og handle før det er middag, eller når det går lenge mellom lunsj på skolen og middag hjemme. Uansett når på døgnet du måtte trenge litt påfyll, så er en slik liten bar helt topp. Jeg bruker dem som mellommåltid av og til, men oftest som en sunn snacks. Jeg koser meg veldig med dem. Jeg kutter dem opp og legger dem i skåler på jentekvelder, som et sunt alternativ, eller bare som en litt sunnere kos til meg selv på en kveld i hverdagen. 

Jeg liker så godt at når jeg velger Atkins Harvest så kan jeg være trygg på at jeg velger en bar som er et sunt og næringsrikt mellommåltid, og ikke en skjult sukkerbombe.

Atkins Harvest kommer i tre smaker. Blandede nøtter og sjokolade. Mørk sjokolade, havsalt og karamell. Aprikos, mandel og kokos. Min favoritt er mørk sjokolade, havsalt og karamell. Mmmm. Disse barene er helt nye, og akkurat lansert i butikken. Det betyr at den nå er å få tak i for alle. 

Har du smakt den nye Harvest baren? Og hvilken Atkins er din favoritt? 

 

Smiiiil, Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg