I dag orket jeg bare ikke

Mandag, den dagen hvor man helst skulle boblet over av energi, og startet uken på best mulig måte. Sette standarden for uken med både trening og sunn mat. Vel, jeg har spist sjokolade før klokken var 10 og jeg møtte ikke opp på den gruppetimen jeg skulle på. Jeg har 12% på dagsaktiviteten på pulsklokken, og har planer om å spise alt annet enn grønnsaker til middag. Hei mandag! 

Dagens bloggkontor<3

Jeg starter kanskje ikke uken min med trening og salat, men jeg starter den på en fin måte likevel. I dag har jeg kost meg på Spiregården, en 100% vegansk cafe i Kristiansand. Jeg har spist en nydelig gulrot og ingefær suppe, med rugbrød til. Jeg har drukket en søt og deilig golden milk, og spist raw food kake. Mmmmm<3

Resten av kvelden blir sofakroken, med lille valpegutten, snacks i skålene, og serier på tv. I dag bare orket jeg ikke, og det tenker jeg er helt okei. Noen dager er bare sånn, og man kan ikke være super-menneske hver dag. 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Digger at du er så sinnsykt ærlig om kosthold og trening, Maren! Det er så gøy å vite at det ikke bare er meg som starter mandagen slik en gang i bland! Og det stemmer at man ikke kan være supermenneske hver dag!! <3

    2. Jeg syns det er akkurat dette som gjør deg til det supermennesket du er!! Helt innafor denne mandagen, Maren 🙂
      Kos deg med den beste samvittighet! Nydelig bilde av deg forresten – den fargen kledde du godt. God uke til deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg