Alt av reality samlet på ett sted

Reklame for hayu

En jentekveld helt utenom det vanlige  

Hver gang jeg legger ut at jeg ser på realityserier så kommer spørsmålet om hvor jeg ser det. Jeg har sett flere ulike steder, i dårlig kvalitet, og med masse reklame. Nå har endelig hayu kommet til Norge, og det er bare så genialt. hayu er en ny streamingtjeneste i Norge som spesialiserer seg på reality, med over 150 realityserier og det koster kun 49 kr i måneden uten bindingstid. 

For et par dager siden samlet vi en finfin jentegjeng og dro i gang tidenes jentekveld. Popcorn, smågodt, digg sunn mat og siste sesong av Kardashians. Kan du tenke deg noe bedre enn å krype opp i sofaen med gode venninner, spise god mat, og snacks, mens dere ser på deres favoritt-reality? 

I dag er det søndag, og jeg vet ikke hvordan det er i resten av landet, men på sørlandet er det skikkelig kjipt vær. Snø, kaldt og surt. Jeg tenker at enten kan man irritere seg over at det er full vinter i en vårmåned, eller så kan man utnytte det til å ta seg en frisk tur i kaldt vær, handle noe godt på vei hjem, for så å komme inn og krype opp i sofaen med Hayu. Det var viktig for meg å få delt dette med dere i dag, for med gratis prøveperiode kan du kose deg med reality denne søndagen<3 

Du får hele 30 dagers gratis prøveperiode hos hayu, uten noe som helst bindinstid! Trykk her for å teste det ut. Søndagskvelden er reddet dere! Dyna i sofaen, og la søndagskosen starte. 

Over 5000 episoder og 150 ulike serier

hayu er en ny streamingtjeneste i Norge med eksklusivt reality. Over 5000 nedlastbare episoder. Over 150 forskjellige realityserier. Episodene er tilgjengelige i Norge samme dag som de slippes i USA. 

Mine favorittserier er Kardashians, Real House Wives Beverly Hills, & Vanderpump Rules. Jeg fryder meg over at alle epiosidene ligger tilgjengelig, og på vår jentekveld fikk vi sett en gooood del Kardashians. Jeg ble helt i ekstase over alt denne kvelden, hvor mange favoritter kan man samle på et sted<3 Vi hadde sunn og digg mat fra Will I juice, med salater, wraps, smoothie, juice og raw sjokoladekulder. Vi hadde også vegetar nachos fra Spiregården, hayu cupcakes fra Drømmeplassen og tidenes goodiebag til alle jentene. FOR en lykke!

GIVE AWAY

Jeg gir bort 6 måneder gratis hayu, og en goodiebag med absolutt alt du trenger til en vellykket jentekveld. Alt du trenger å gjøre er å registrere deg på en 30 dagers gratis prøveperiode HER (ingen bindingstid), og skrive i kommentarfeltet på dette blogginnlegget at du har gjort det. Jeg trekker vinneren neste søndag<3 

Goodiebagen du får inneholder alle disse godsakene:  

💕 Pysjamas og tøfler fra Cubus (de vi har på oss på bildene).

💕 Koreansk sheetmask og hårband fra skinsecret.no

💕 Brynsgele og lipgloss fra Nyx

💕 Beautyblender

💕Te fra Black Cat

💕 Krem og parfyme fra Escada

💕 Body cream fra The Body Shop

💕 Lipgloss og mascara fra Clarins

💕 Ballonger fra The balloon company

💕 6 måneder gratis hayu

💕 hayu kopp + annet hayu merch 

Alle bildene i dette innlegget er tatt av Mariann Vik og 2 minutter. Jeg er helt forelsket i hennes stil på bilder, og er så takknemlig for at jeg fikk lov å jobbe med henne. En dyktigere fotograf og nydeligere jente skal man lete lenge etter<3 Hår og sminke er gjort av fantastiske Rita Røisland. 

Da gjenstår det bare å ønske dere en deilig søndagskveld. Dere vet hvor dere finner meg i dag, i sofakroken, med dyne i sofaen og hayu på skjermen<3 

 

Smiiil, Maren 

 

76 kommentarer

Siste innlegg