Når 30 bloggere møtes

REKLAME // Sponsende produkter, hotellopphold, mat og drikke

Heii dere<3 

Jeg føler jeg nettopp satt på flyplassen i Kristiansand og oppdaterte dere. Nå sitter jeg altså på flyplassen igjen, men denne gangen i Oslo – på vei hjem. I dag har jeg en sånn dag hvor jeg bare har lyst å være alene, høre på rolig musikk, og ligge under dyna. Noen som kjenner seg igjen? Ikke fordi det er noe galt, men bare fordi noen ganger trenger man å bare “forsvinne litt”. I dag har jeg et stort behov for å gjemme meg, og min måte å løse det på, når jeg sitter på en hektisk flyplass, er å sette meg i et hjørne, koble på musikk og forsvinne inne i bloggen. Jeg koser meg her jeg sitter, og føler at jeg er i min egen lille verden. Deilig! 

La oss snakke om Oslo, bloggmøte, Kick Off, nyhet på snapchat og andre artigheter. Det første som skjedde var at jeg sjekket inn på Comfort Børsparken og ble møtt av koselig hilsen, og Kombutcha. Jeg måtte smile av å se en vinkjøler ( eller champangekjøler? Hva er forksjellen? hehe) med Kombutcha – det er SÅ meg. 

Jeg dro altså til Oslo for Kick off med Egmont PEOPLE som jeg nå er en del av. Blogg.no og Side2 bloggerne er nå inn under Egmont, og sammen er vi alle Egmont PEOPLE. Vi hadde en hel dag sammen, med mye bra faglig innhold, spennende foredrag, lærerike presentasjoner og masse festligheter og kos. Her har dere agendaen for dagen: 

Får vi gamle snapchat tilbake?

Jeg synes det var spennende å høre om alt, men det beste for min del var nok å bli litt mer inspirert til å ta tak i video på bloggen, og dette med å skape best mulig innhold. Det var og veldig morsomt å høre på gutta fra Snapchat. De fikk skikkelig grillet seg de første minuttene. Stakkars gutter, stod foran der i et rom med meget frustrerte bloggere som alle HATER den nye snapchat. De kunne ikke love at den nye versjonen forsvinner, dessverre! men de de kunne si var at de skal gjøre sånn at man får en mye bedre oversikt , noe ala den gamle versjonen, der man kan se stories fra alle man følger, og ikke alt det andre, totalt interresante greiene. Jeg fryder meg over dette, og gleder meg til det skjer. Noen av de aller største kontoene har allerede fått det, og sier det er knall bra. Hurra!!

Ellers var det mye digg snacks, god drikke, fantastisk mat, underholdning og bare masse fine folk. Chips, proteinbarer, vitaminvann og så mye sushi vi kunne spise. Alt dette er jo gull i mine øyne! Alle favorittene på en plass<3 Sminket ble vi også, av en nydelig jente fra Urban Decay, for en luksus!! Raw oslo var der med sine raw kaker og raw kuler. Sukkerfrie, glutenfrie og super deilige søtsaker. Helt etter min smak. Mmmm. 

Jeg koste meg med alt sammen, og kjenner at bloggeren i meg har fått et etterlengtet lite boost. Nå er jeg på vei hjem, og skal bare kjapt hjem å snu i døren før det er ut på ny sushihygge med ca 100 andre fine mennesker. En venn har bursdag, og med rundt tall må det en solid feiring til. Jeg skal prøve å bruke de neste timene på å riste av meg denne “jeg har lyst å tilbringe dagen under dyna” følelsen, og komme meg i bursdagshumør. Jeg gleder meg masse til å se en haug av gode venner i kveld, og ikke minst til å feire en person jeg setter pris på. 

Håper dere har en super lørdag, og at dere koser dere masse i helgen. NYT den, plutselig er mandagen her. Gjør noe koselig, ta deg tid til ting du ikke rekker i hverdagen og bare nyt litt fri. 

 

Smiiil, Maren 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg