Klar for en bloggete Oslohelg

Inneholder reklame 

God morgen hjerter. Tusen takk for hyggelige meldinger og snapper i går. Så gøy at flere av dere synes det så artig ut på shoot. Det kan jeg virkelig skrive under på at det var også. Rosa, glitter glam og super-girly. Jentekveld med cupcakes, popcorn, smågodt og kos – iscenesatt som en fotoshoot, men føltes som en ekte jentekveld fordi vi koste oss sånn.

Sånn går det når man setter så mange jenter sammen, som klikker så utrolig godt. Det var flere ganger under shooten at vi stoppet opp og hadd en liten pepp-talk. Sjeldent har jeg opplevd en mer oppløftende, støttende og empowering gjeng med jenter. Dette minner meg om Malaga, hvor det kun var utenlandske jenter. Der var alle på den måten, stoppet opp, så deg, tok seg tid, heiet på deg, tok bilder for deg, og gav deg komplementer når du stod der litt usikker foran kamera. Alle backet hverandre skikkelig opp – hele tiden. Det er en litt unorsk greie det der, men i går var det akkurat slik på shoot med fantastiske 2 minutter og hayu. Maten var fra Will I juice og fra Spiregården. Cupcakes fra Drømmeplassen. Har dere sett noe så fristende og digg? Den perfekte miks av sunn mat og kos. Jeg skal vise dere de ferdige bildene, filmen og dele en diiiiiiiigg give-away med dere i løpet av helgen. I dette innlegget er det litt behind the scene bilder fra gårsdagen. 

Jeg var veldig tidlig oppe i dag, for å få unna alt før avreise til Oslo. Jeg skal være i Oslo fra i dag til lørdag, og på planen står det Kick off med den nye gjengen hos Egmont. Jeg er jo, eller var, en Nettavisen / Side 2 blogger. Nå har Egmont kjøpt opp hele sulamitten og vi slår oss sammen. Det betyr at vi nå er et gigantisk mediehus. Jeg er plutselig under samme tak som en av mine beste venninner, Pia Seeberg, og flere andre rå power-ladies slik som Jørgine, Christina Fraas, Marie Wolla og resten av de andre fine De-nye jentene. Jeg gleder meg til å teame opp, og bli større, bedre og sterkere sammen. Jeg gleder meg til å tilbringe helgen med fine folk, jeg blir alltid litt ekstra inspirert etter jeg har heng med denne gjengen her.

På lørdagen suser jeg hjem igjen for bursdagsfest på lørdagskvelden, og 2 årsdag til verdens fineste nevø på søndagen. En innholdsrik og fin helg. Jeg gleder meg <3

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg