30 minutter svettefest

Hei og god mandag<3 Jeg håper dere har hatt en nydelig helg, og er klare for å kickstarte denne mandagen. Enten om du er klar eller ei, så er mandagen her, så det er bare å gjøre det beste ut av det. Jeg skal være ærlig å si at jeg spratt overhode ikke opp av sengen i dag morges, men etter to kopper kaffe, frokost og en luftetur med Leo, føler jeg meg litt mer våken. 

I dag har jeg lyst å dele en ny WOD med dere. Denne økten lagde jeg forrige uke, og jeg synes den var skikkelig artig. Jeg kaller økten for 20/10, og jeg håper dere vil like den like godt som meg: 

  • 10 pushups
  • 20 step-up
  • 10 pushpress
  • 20 burpees
  • 10 ett-bens hofteløft 
  • 20 wallball 
  • 10 markløft 

Slik gjør du: 

Sørg for at du varmer godt opp. Ta gjerne en titt HER for tips til oppvarming før denne typen økter. Kjør så mange runder du klarer på 30 minutter. Det er relativt lenge, så velg vekter du vet du mestrer, og jobb i et jevnt tempo. Fokuser på god teknikk, og gjennomfør hver eneste repetisjon korrekt. Øvelsene er vist i rekkefølge i bildecollagen over. 

Da gjenstår det bare å ønske dere en super mandag, og god trening<3

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg