Kvalitetstid med de som betyr mest

Heii dere<3 I dag ble det en sen oppdatering, jeg har nemlig hatt hele familien her på vaffel-lørdag, og tiden bare løp fra meg. Jeg lagde to ulike typer vafler i dag. En vanlig type, med masse deilig smør, sukker og hvitt mel, og en litt sunnere variant, uten sukker, med grovt mel og godt med proteiner i form av egg, og kesam. Jeg skal dele oppskriftene med dere, jeg skal bare få lagt inn og fikset litt på bildene. Proteinvaflene er så gode, så enkle å lage og passer perfekt som kos, matpakke eller en ekstra god lunsj. Oppskriften kommer i morgen<3 

Jeg rakk en liten tur på trening i dag morges, og ellers har jeg bare kost meg i leiligheten. Ryddet litt, støvsugd og gjort det koselig til familiedag. Det ble litt ekstra vafler igjen, så derfor dro jeg opp og overrasket noen som bruker hele lørdagen på å male, pusse opp og jobbe. Gjett om de satte pris på en liten vaffel-overraskelse. Glede er best når den deles har jeg fått høre siden jeg var bitteliten, og det er så riktig<3

Nå er det kun Leo og meg igjen i leiligheten her, og vi har krypt opp i sofaen med serier på macen, gresk yogurt med litt godt i og et stort fruktfat. Her skal vi senke skuldrene og kose oss utover kvelden. Det har blitt mye godteri og godsaker denne uken, så akkurat nå smakte det himmelsk med litt sunnere snacks. 

Håper dere får en herlig lørdagskveld, kos dere masse, og titt gjerne innom for en digg oppskrift i morgen. Litt sunnere versjon av vafler er jo perfekt på en søndag. 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg