Et skummelt valg er tatt

Inneholder venninneskryt <3 

God morgen<3 Jeg hadde klokken på 06 i dag, og hadde planer om å sprette opp av sengen og være ferdig trent til kl 07. Vel, klokken ble nærmere 08 før jeg fikk dratt meg opp av sengen. Det betyr at morgentrening måtte utgå, men akkurat i dag så kjentes det ut som en riktig avgjørelse. Noen ganger må søvn prioriteres, og i dag var en sånn dag. 

Så i stede for å stresse avgårde for å rekke trening, så ble det en litt roligere morgen hjemme, med god frokost, blader, God morgen Norge og kaffe. Disse rundstykkene kan jeg ikke skryte på meg at jeg har laget selv, de er kjøpt på bakeri. Det ene er et emmer rundstykke og det andre er spelt. Grove, ferske, gode for magen og veldig gode på smak. Mmmm. Med proteinrikt pålegg som ost og skinke er dette en optimal frokost i mine øyne. 

Jeg sitter her denne morgenen og hører på en av de fineste sangene jeg har hørt på lenge. Sangen får meg til å smile, både fordi det er så kul, og nydelig på en gang. Men også fordi personen bak låta er en av de aller kuleste og nydeligste menneskene jeg vet om. En av mine beste venninner har sluppet sin første singel, og jeg er så stolt at det nesten bobler over. Hun er så tøff, og realiserer sin aller største drøm i dag. Jeg reiser meg i stående applaus og heier på henne hele veien.

En annen ting som er supergøy er at 13 april – på min bursdag – så varmer hun opp for Julie Bergan her i Kristiansand. Kan dere tenke en gøyere måte å feire bursdagen sin på? Jeg gleder meg så enormt!! Først god mat og gode venner, så rett på konsert med to fantastisk rå damer. Sjekk ut låta til Marion Woodseth. Den heter stjernebilde og er virkelig verd å få med seg. Marion Woodseth – Stjernebilde kan du høre HER.  Jeg vet sannelig ikke om dette er reklame eller ikke, men la oss være på den sikre siden og kalle denne reklame for en god venninne. Hun har selvfølgelig ikke betalt meg for å dele dette, men i disse dager kan man ikke være for nøye med merkingen. 

I dag skal jeg gjøre noe skikkelig skummelt, som jeg har utsatt to ganger, men nå er det på tide. I dag har jeg en time hos frisøren min, og håret skal av. Eller, det skal ikke helt av, men mye av det skal av. Alle jenter med langt hår vet at det er noe av det skumleste som finnes. Jeg har bestilt time to ganger før, men trukket meg i stolen begge gangene. I dag skjer ikke det, for håret er så slitt at det MÅ gjøres noe. Huff, jeg gruer meg. Kl 13 i dag ryker håret, så det blir spennende. Dette er et skummelt, men helt nødvendig valg. Kamera er med! 

Ellers skal jeg i et fysisk møte og to over telefon. Jeg jobber veldig for å prøve å få med meg flere bloggere for å gjøre en innsats for kreftforeningen, så jeg håper at etter i dag, har jeg et par til med på laget<3 

Nyt fredagen mine venner, dette er den beste dagen i uken synes jeg, og i kveld skal jeg nyte fredagskvelden i sofaen hos en god venninne. Resten av helgen er planløs, og det er så deilig! Hva er dine planer for helgen? 

 

Smiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. Så spennende med klippingen. Det blir sikkert uvant, men superfint.
      Denne helgen er det nattevakter på meg, 3 stykk. Merker at jeg gruer meg før kroppen blir så dårlig av sånne vakter. Defor har jeg ingen store planer, men håper å få inn en intervall økt men det får kroppen og hodet kjenne etter om er okay. Skal ut på nok et eventyr beste helg, så må lade opp til det også. God helg Maren. Klem

    2. Er det lov å ønske seg litt mer variasjon i bildene? 🙂 I dette innlegget er det 7 ganske like bilder.. Skjønner at det kan være vanskelig å velge, hehe.
      Denne helgen skal jeg kose meg med lange frokoster, se OL, treffe venner og få inn en fjelltur 🙂 God helg!

    3. Så koselig med venninneskryt! Jeg så håret ditt på instagram i stad, og det så dødsfint ut 😀 Har selv bare vært hos Duo i Kristiansand, men fikk litt lyst til å prøve A-salong nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg