En ubeskrivelig opplevelse

Reklame Abilica/ShapeUp 

God morgen fra hotellsenga. Jeg sov som jeg skrev i går minimalt natt til lørdag,men i natt derimot, i natt har jeg vært i koma. Etter gårsdagens ville tilstander på ShapeUp Convention, og to vektvesttimer som tok helt av, var det absolutt null og niks igjen av energi i denne skrotten. For en dag, for et event, for noen timer, for en gjeng som møtte opp, og for en sinnssyk opplevelse det var å få lov å lede, det jeg vil påstå, er en av de hardeste timene på hele Convention. Jeg var litt spent på forhånd, det kan være ganske skremmende å skulle lage en slik time, planlegge alt, stå foran der, gi alt av informasjon og klare å pushe ca 100 jenter til å virkelig gi ALT. 

Jeg hadde en rå makker med meg i Kristin, og hele team Abilica i ryggen. I tillegg var jentene som møtte opp helt utrolig herlige, spreke og virkelig klare for å gi alt og litt til. Timene var smekkfulle, og veggene dirret i salen vår når vi kjørte på som verst ( best). hehe. Ååå så gøy det var!! Kameraet mitt gikk på rundgang og her er resultatet av det som ble fanget opp. La oss ta en titt på en dag på trenings Convention: 

Etter timene ble det tid til masse sosialt, masse god mat, boller, snacks og litt acro-yoga. Jeg fikk jo prøve meg på dette i Malaga, og beste Kristine (også kjent som Teamstronger) fra Team Abilica er en råtass på dette. Vi fikk gjort to utrolig kule ting, og jeg gleder meg til mer lek me denne snuppa i fremtiden. Ellers var det så mye kjente fjes, og jeg storkoste meg. Treningsfolk er fine folk<3 Jeg fikk også hilst på en hel haug av dere lesere, og DET er kanskje noe av det aller gøyeste med slike eventer. Tusen takk til alle som kom bort, takk for gode klemmer og nye bekjentskaper. 

Nå skal jeg nyte en kaffekopp i senga, og bare ta inn alle inntrykkene fra i går. Etterpå blir det hotellfrokost, et raskt jobbmøte også er jeg på vei hjem til Kristiansand. Når jeg kommer hjem i dag skal jeg ikke gjøre noe som helst, kun på med den mykeste joggebuksa jeg finner, og krype opp i sofakroken. Det gledes!!! 

Ha en delig søndag mine venner, og har du lyst å se mer av Convention så ligger det masse filmer og sprell på både min snapchat og Instastory. Dere finner meg på marenerdvik begge steder. 

 

Smiiil, Maren 

33 kommentarer
    1. Maren, du er helt rå og helt gæren. Du var virkelig i ditt ess i går, og det var en helt rå time. Nesten litt for rå for meg, fotballjenta Anja, som aldri har vært på gruppetimer før i går. Og for en dag. Dritkult og hardt, og jeg sliter med å gå i dag. Er såååååååå støl!!!! Så tusen takk. Hehe.
      Det var skikkelig stas å møte deg og gi deg en klem, ble nesten litt sånn starstruck. Du er virkelig en energi bombe og virket så hyggelig og flott. Akkurat som jeg trodde. Angrer på at jeg ikke tok et bilde sammen med deg , men kanskje neste gang.
      Ha en god søndag videre og kos deg og god tur hjem. Klem fra meg.

    2. Det ser ut som en bra dag! 🙂
      Är detta ett samarbete du har med Abilica? Det är ju inte märkt som ett samarbete i inlägget eller på instagram, men i så fall är det ju väldigt mycket gratis reklam för dem kan jag tycka. Bara undrar hur sånt funkar 🙂

    3. Tidligere har du skrevet at du tenker å ha et eget lag i hinderløpet Strongman run i år og at du tenkte å arrangere fellestreninger. Har du planlagt noe mer om dette, eventuelt når du tenker å starte opp? 🙂

    4. Er en stund siden jeg har lest bloggen din. Husker du var mer
      definert før? Spiser du mer og trener mindre? Eller hva har skjedd?
      Ser ut som dere hadde en fin helg vertfall 🙂

    5. Anonym: WOW, hadde jeg sett slik ut etter å ha spist “litt for mange boller” så hadde jeg spist boller hele tiden! Utrolig at noen kan si noe slikt om ei som er så veltrent og flott. Vedder på at her er det misunnelsen som har tatt over 😉

    6. Blir sint og lei meg av at enkelte menneske må ta sin egen usikkerhet ut på andre!
      Du stråler Maren og ser flott ut. Det oser treningsglede og positivitet fra bildene ❤

    7. Hva i alle dager er dette for noe tull over her?!
      Hvilken verden lever dere i, og hvor trangsynte er dere egentlig?
      1. Det er lov å kose seg når man trener så mye.
      2. Hun er jo fit som pokker og definitivt mitt forbilde!!!
      3. Hvis det er sånn dere tror det ser ut å spise «mange boller» vil jeg påstå at Maren har et ekstremt mye sunnere syn på livet, det å leve sunt og ha det bra enn hva det fremstår som at dere har..
      Over og ut. Hilsen sinna leser.

    8. Altså når skal folk vokse opp! Det er ingen andre som har noe med hvordan hun ser ut! Hva skjer med å heie på hverandre som medmennesker ?
      Kropp og utsende er ting man bare ikke kommenterer på, med mindre det er positive tilbake meldinger!

    9. Fysøren for noen unødvendige kommentarer over. Noe så frekt.
      Jeg skal love deg Maren at du ser kjempefin ut, du stråler og er like fin både på innsiden og utsiden. Har alltid synes at akkurat din blogg er en av de mest positive og mest inspirerende treningsbloggene, og det er ikke for ingenting. Du har det herligste smilet noensinne og det finnes bare godhet i deg. Ingen dag uten at jeg må innom bloggen din. Nydelig er du! Klem til deg <3

    10. Dere to ovenfor her, hva faen feiler det dere?!?
      Skam dere!
      Maren, du er nydelig og kroppen din er perfekt <3
      Ikke la deg bryte ned av misunnelige troll.

    11. Hei du der 👆🏼Hvis du ikke har noe vettugt å kommentere, så foreslår jeg at du holder deg for god til å skrive negative, fæle kommentarer. Utrolig latterlig å skjule seg bak det å være «anonym». Hadde du sagt dette face-to-face til noen? Jeg tipper: nei! Husk at en som blogger er fullt og helt et menneske med et spekter av følelser. Skam på dere som skriver slike kommentarer! Fysj!
      Til deg Maren: du stråler, og er SÅ flott! Så deg på Convention i helga, og du er mer nydelig i virkeligheten! Gode klemmer og hjerter sendes til deg ❤️

    12. Anonym: på en skala fra 1 til 10, hvor misunnelig er du på Maren? Jeg gjetter – litt for mye!! Lær deg folkeskikk og lær deg å være glad på andres vegne. Har du ikke noe godt å komme med kan du ti stille :*
      Og Maren, vær så snill og hev deg over dette her! Det er så tydelig at det kommer som følge av misunnelse. Mulig det er samme person også, hadde ikke blitt overrasket.

    13. Du er nydelig <3
      Ser det fortsatt er noen som bare skal spre kvalme i kommentarfeltet her og det er utrolig trist..dessverre sitter de gjerne mye bedre igjen enn all positiv respons man mottar. Men.. du er jo bare verdens skjønneste og mest motiverende, Maren!!
      som student på nih og frivillig på aktiv convention i høst var det ikke vanskelig å legge merke til ditt smittende smil og enormt positive vesen da du kom til innsjekk!
      Så selv om vi sitter på et helt annet sted, bak en skjerm håper jeg du kan føle litt på kjærligheten og takknemligheten fra oss som du har spredd treningsglede, matglede og livsglede til! For du når ut til mange, mange fler enn du kanskje tror selv! <3
      Stor klem, masse støtte og kjærlighet til deg!

    14. Som blogger kan jeg tenke meg at man skal tåle mye kritikk. Men seriøst folkens-du “anonym”, du er så usmakelig som det går ann. Hva slags kommentar er det å komme med, og HVOR kommer dette fra? Maren ser så utrolig bra ut, men uansett så er hun SUNN-noe som er hovedfokuset. Om noen så vil spise bolle la dem, hva gjør det deg? Nettroll som deg er patetiske, deprimerende og ynkelige mennesker. I hvilken verden har dere lov å dømme andre? Og på så tåpelige ting? Få dere et liv tenker nå jeg 😉 😉
      Stå på Maren! Ja er man blogger og en offentlig person skal man tåle kommentarer, men er måte på hva man skal tåle. De fleste setter pris på deg og ditt arbeid, og jeg håper en dag jeg kan få jobbe med samme som deg!

    15. Så fin du er Maren 😊 du er et godt forbilde, sunn, sterk og ekte! Ser det er noen her som ikke er det og sikkert får glede av å trekke deg ned- de har det ikke godt med selv! Stå på!!

    16. Haters gonna hate. Skam dere som sier slikt og sitter gjemt bak et skjerm. Du stråler Maren og ser helt nydelig ut. En inspirasjon for oss alle! Keep up the good work! Woo!

    17. Fy faen sier jeg bare, for et par ekle kommentarer! Kjenner jeg blir så provsert, og det er kun fordi Maren er så fantastisk fin. Det er en god grunn til du er min favoritt blogger jeg ser opp til. Du er sunn, fornuftig og ikke minst en positiv ærlig sjel . i tillegg synes jeg kroppen din er til å dø før. Du hadde aldri blitt invitert til Malaga dersom du hadde sett ut som de drittkommentarene tilsier . Du har en amazing og markert kropp de fleste jenter misunner til de 100.
      IKKE ta til deg dritt kommentarene du har fått i det siste, please
      Klem <3

    18. OMG!! Hva skjer med kommentarene over her? Har dere sjekket synet? Og om Maren hadde veid mer enn hun pleier, hva er poenget med å kommentere det? Har foreldrene deres sviktet helt i oppdragelsen? Jeg gir meg ende over! Dere må jo mangle et eller annet… Men dere kjenner til ordtaket Karma is a bitch? Den kommer å biter dere i rævva en eller annen dag, spørsmålet er bare når… Respekt folkens, og den gyldne regel. Skjerp dere!
      Maren, ikke hør på disse idiotene! Du ser fantastisk ut og sprer masse positivitet, glede og motivasjon! <3 Hadde jeg hatt venninner med så lite respekt for andre mennesker hadde de fort endret status til bekjente... Men jeg tror rett og slett ikke de er smarte nok til å forstå at det handler om å være gode med hverandre.

    19. Er trist hvor tragisk det går an å være når man sitter bak en skjerm & kan skjule hvem man er.
      Hvor mange idiotiske kommentarer har du slengt rundt deg i det siste for å få deg selv til å føle deg bedre? Jeg gjetter – litt for mange!!!! 🙂

    20. Til dere to anonyme her som bare er ute etter å spre drittslenging, nedlatende kommentarer, dårlig følelse og generell negativitet – hold dere for gode for sånn! Ikke la deres egen dårlige selvfølelse gå ut over uskyldige mennesker. Maren har denne bloggen for å spre treningsglede og treningsmotivasjon, og hun legger ned vannvittig mye arbeid for at denne bloggen skal ha et positiv og varm atmosfære fylt med masse tips om sunn mat og livsstil. Deres kommentarer oser av misunnelse og bitterhet – tenk dere om en gang før dere fortsetter å komme med slike frekkheter og mobbing. Hvis det er slikt dere vil ytre dere, så finn dere et annet egnet sted å få utløp for deres frustrasjon. Eier dere ikke skam?
      Og kjære Maren, innerst inne vet du selv hvor vanvittig vakker du er, både på innsiden og utvendig. Det er få som klarer å skinne om kamp med sola slik du gjør! Stå på videre! <3

    21. For noen utrolig teite kommentarer du fikk over, Maren! Håper du ikke tar deg nær av dem, selv om kommentarene helt klart bare er skrevet med den hensikt om å få deg til å føle deg drit. Du er en av de flotteste og mest definerte jentene jeg vet om. Har lest bloggen din fast i flere år og du er nydelig nå, og det var du også da jeg leste den for første gang. I tillegg virker du som en helt nydelig person på innsiden også, som er enda viktigere. Noe de personene over helt klart ikke virker som.
      Klem til deg. Du ser virkelig bra ut!!

    22. Maren du kan skaffe ip adressen til disse menneskene og lett finne ut av hvem de er . Tror ikke de hadde vært så tøffe i tryne da

    23. Hei Maren! Jeg pleier aldri å kommentere, men ble trist når jeg leste enkelte kommentarer her. De er bare feige og misunnerlige de som velger å kommentert OG være anonyme! Glem dem! Du er flott og et fantastisk forbilde! Husk d😊 Stå på videre, tren som DU vil og spis DET du vil!

    24. Ser ut som en urolig bra helg! Håper du koste deg masse 😀
      Ser at du får spydige komentarer, sykt at folk gidder å bruke tiden sin på å skrive unødvendige ting.. da har man virklig ikke mye liv. Stå på Maren! Du ser fantastisk ut og er ett kjempe stort forbilde både kroppslig og mentalt <3

    25. SÅ gøy det så ut! Du er flott og inspirerende – et virkelig(!!) bra forbilde innenfor trening og livsstil 🙂

    26. Kjære dere anonyme nettroll som har kommentert her! Jeg tror dere er helt forstyrret! Ser vi på samme jenta?? Flottere, sprekere jente skal man lete lenge etter! Og hva så om hun ikke hadde vært det!? Jeg skjønner ikke hva som skjer med verden jeg altså. Er nok ikke så lett å ikke bry seg om slike kommentarer Maren, men prøv heller å tenk på alle oss som heier på deg.. for vi er mange <3

    27. Hei flotte Maren
      Måtte inn å lese kommentarene også…
      Off Gu det stak inni meg når eg leste komentren til (anonym). Tenk at nåken kan skriva nåke sant 😢
      Du skal bere eta boller, du har ein flott kropp, som nokk vi fleste mesuner. ❤

    28. Bare fortsett og spis boller du 🙂 Er jo lov å spise noe godt etter at man har trent- er jo det et sunt og balansert kosthold handler om! Jeg spiste selv to av de bollene på vei hjem fra ShapeUp Convention. Jeg har ikke dårlig samvittighet for det og det burde ikke du ha heller! Ta deg en bolle og kos deg! 🙂

    29. En ting jeg bare vil si, er at du vet hvem du er, dyktig og flott!!! Det er det viktigste at du vet hva du står for, og ingen kan ta fra deg det!! Aldri tvil på deg selv, selv om andre er sjalue og slenger dritt! Hev deg over de og overse de totalt , slike forstyrret mennesker lever og blir matet av at de får respons for det de skriver, ikke la de få den gleden!!! Overse de totalt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg