I dag braker det løs

God morgen fra Ullevål. Jeg har vært våken siden 06, og er i grunn ganske så klar for å komme i gang med denne dagen her. Jeg har bare gledet meg til å holde timer i dag, men rundt klokken 04 i natt så kom det et par nerver snikende, og det gjorde at jeg ikke sov spesielt mye etter det. Klokken 06 stod jeg like gjerne opp, tok meg en kopp kaffe og dro ut på en liten morgentur. Tur-retur Sognsvann før kl 08 er ikke verst, jeg fikk også med meg en nydelig soloppgang. Gradestokken viste minus 10 oppe på Sognsvann. Friskt og kaldt, men utrolig godt. Jeg fikk frost på vippene, og det sier litt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det straks en digg hotell frokost med min Partner in crime Kristin, før vi turer ned til Domus Atletica, og gjør oss klare for vår første time kl 12. Jeg er som nevnt litt spent, men aller mest gleder jeg meg. Det som er deilig med akkurat dette eventet er at det er ShapeUp-jenter, og de jentene er bare gode. Det er blide, spreke, snille og gode jenter, som kun ønsker seg treningsglede og en god svettefest – og DET kan jeg levere!! Det blir litt av det samme som en treningsreise, der er det også så fint å ha timer og foredrag, fordi de som er der, har kommet fordi de genuint liker trening, de er positivt innstllt og virkelig ønsker å være der. Med andre ord en svært takknemlig, motiverende og ikke minst inspirerende gjeng å henge sammen med. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA     Bildene er fra Abilica vektvest-time på NIH Aktiv Convention i november 2017

Nå kjenner jeg faktisk at det nesten kun er glede-seg følelser igjen. Dette blir så bra, og jeg gleder meg til å dele dagens opplevelser her på bloggen i morgen. Kamera er selvfølgelig med, også lover jeg å legge ut treningsøkten med alle øvelsene, og musikken vi bruker her på bloggen. 

Nyt lørdagen<3 

 

Smiiil, Maren 

3 kommentarer
    1. Åh, som jeg kunne tenkt meg å vært med på dette!! Om så bare for å få trene sammen med dere to! Er det satt noen dato for neste convetion? Neste gang SKAL jeg være med!
      Håper dere får har en fantastisk svettefest og en vellykket convetion 😀
      Stor klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg