En sporty utfordring til deg og din treningskompis

TEAM WOD 

Jeg sitter på flyplassen i Kristiansand, og her er det forsinkelser over hele linja. Så og si alle avganger er forsinket, så her er det bare å kjøpe seg kaffe, finne frem smilet og smøre seg med tålmodighet. Heldigvis har jeg en jobb som lar meg jobbe uansett hvor jeg befinner meg, så nå har jeg funnet meg et rolig hjørne hvor jeg kan sitte å drikke kaffe og skrive til dere. 

I dag har jeg en utrolig gøy økt å dele med dere, og jeg håper mange av dere har lyst å teste den i løpet av helgen. Dette er en økt vi gjorde på Gymboxen forrige uke, og jeg teamet opp med en av de sprekeste jentene der og sammen fikk vi oss en helt rå treningsøkt. Økten går ut på at dere sammen skal gjennomføre alle repetisjonene som er satt opp, på raskest mulig tid. Hvordan dere fordeler det mellom dere er helt opp til dere. Kanskje er du het rå på burpees og vil ta litt flere der, men sliter maks på pushups og lar partneren din ta litt flere der. Vi delte det ganske likt, og tok halvparten hver på hver øvelse. Dere må gjøre ferdig alle repetisjonene på hver øvelse før dere kan gå videre til neste.

TEAM WOD: 

  • 10 PULLUPS
  • 20 OH WALKING LUNGES 
  • 30 SLAMBALL
  • 40 GOBLET SQUAT
  • 50 BOX JUMP
  • 60 RING ROWS
  • 70 CLEAN
  • 80 BURPEE OVER BAR
  • 90 HR PUSHUPS
  • 100 KETTLEBELL SWING ​

 Ser det gøy ut? Det var det også!! Slitsomt, men utrolig gøy. Her har dere bilde av hver øvelse: 

Noter ned tiden dere får, og prøv igjen om noen uker Kanskje klarer dere å slå deres egen tid. Ingenting er mer motiverende enn det.  

Da gjenstår det bare å si god trening, og riktig god helg. Som alltid – tagg meg veldig gjerne hvis dere kjører økten, enten tagg marenerdvik på Instagram eller send meg en snap på marenerdvik. Det er så gøy å følge med og bli inspirert av dere<3 

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg