Bildedryss fra Malaga

Sponset reise med Triumph

Hei fra ett eller annet sted mellom Malaga og Oslo. Jeg sitter på flyet om momser sharonfrukt, redigerer bilder og jobber md bloggen. Sesongen for sharon er over hjemme, men i Malaga hadde de gigantiske sharon, eller kaki som de kalte dem, overalt. Mmmm. Jeg er som dere skjønner på vei hjem, og jeg sitter her å prøver å ta inn alle inntrykkene. Jeg har opplevd så enormt mye, lært så mye og fått minner for livet. Nye venninner, nye kontakter og masse masse ny inspirasjon. Dette har vært en opplevelse fra start til slutt. Jeg har masse herlige bilder fra disse dagene med Triumph i Malaga, så la oss kjøre et lite bildedryss:

Se disse skjønne jentene. Dette er Karolin fra Hamburg, og Marie Louise fra København. To av jentene jeg var aller mest sammen med, og som dere uten tvil kommer til å se mer av her på bloggen fremover. Marie Louise og jeg skal allerede på ny tur sammen i mars, så det blir veldig spennende. En veldig anneledes destinasjon og på et helt annerledes opplegg enn Malaga og Triumph. Stay tuned 😉 

Nå skal jeg sitte på Gardermoen i drøye to timer, før det er tid for siste etappe hjem til Kristiansand. Tenk å komme hjem på selveste Valentines day, det kunne jo ikke passet bedre. Kvelden blir i sofakroken, med mine rundt meg, noe godt i skålene og en god film på tv. Jeg skal nyte kvelden maks, for i morgen venter en hektisk dag med flere møter og siste forberedelser før jeg pakker kofferten igjen og drar til Oslo for å jobbe der i helgen. Jeg skal holde timer på ShapeUp Convention, sammen med Kristin Birkelund og Abilica. Det blir en svettfest uten like, og jeg gleder meg til å ta dere med på festen!

 

Smiiil, Maren

 

12 kommentarer

Siste innlegg