Når jenter heier på jenter

Reklame / i samarbeid med Triumph

Fineste dere, jeg håper dere følger med på snap og Instagram for da tror jeg alle kan forstå hvorfor bloggen ikke ble oppdatert i går. Jeg gikk ut av hotellrommet 06.45 og kom tilbake 00.45. En helt ekstremt lang dag med filming og fotoshoots, og jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal starte for å klare å dele denne opplevelsen med dere. Det er fremdeles litt informasjon jeg ikke kan si, men det jeg kan si er at jeg er i Malaga sammen med fantastiske Triumph for å gjøre noe helt vilt kult sammen med dem. Dette er stort, og uten tvil det største jeg har vært med på av alle shoots, prosjekter og samarbeid jeg noensinne har gjort. Jeg er her med over 20 andre jenter fra Italia, Spania, UK, Polen, USA, Tyskland, Danmark, Portugal, Sverige, Hellas, Frankrike også meg alene fra Norge. Dette er så spennende, og hvor enn klisje det høres ut så knyter det seg litt i halsen når jeg skal skrive om de andre jentene, for hjelpes så fine de er. 

Fine utseendemessig, men enda finere på innsiden. Jeg var livredd før jeg kom ned hit, og det hjalp ikke akkurat på stressnivået at jeg såvidt misset transporten til hotellet fordi bagasjen min ikke kom. (vi fant den etterhvert, så det ordnet seg) og ankom det villeste hotellet jeg har sett noen sinne. Her snakker vi 5 stjerners og hvit marmor overalt. Det hele ble nesten litt overveldende og jeg tenkte hva i himmelens navn gjør jeg her. Dette er for stort for meg, og de andre er sikkert superstore influencere som gjør dette hele tiden. Vel – sånn var det ikke. 

Jeg ankom middagen og møtte de skjønneste jentene. Spesielt en jente fra Tyskland har blitt mitt hjertevenn etter kun få timer sammen. Absolutt alle er så åpne, imøtekommende, ekte og gode. Vi ler, klemmer, heier på hverandre og backer hverandre opp. Vi har som dere skjønner ekstremt lange dager, men med dette teamet her så gjør det ingenting. Man kan sette seg ned sammen med hvem som helst, snakke med hvem som helst og absolutt alle er så hyggelige. Jeg er helt overveldet. Tenk at du kan sette sammen 20 jenter, fra så mange ulike land, som ikke har det samme språket som morsmål, gi dem en stor oppgave også bare skapes det magi. Nei fy søren, nå blir jeg rørt igjen. Så utrolig teit, men det er faktisk unik å se så mange jenter backe hverandre opp, støtte hverandre, og heie på hverandre. Det er også kult å se jentene ta bilder av hverandre, og dele ut på sosiale medier, uavhengig om man har over en million følgere ( som noen av jentene faktisk har) eller 200 følgere. Det betyr ingenting, ingen tenker sånn. 

Nå skal jeg ikke skravle meg helt bort her, men poenget mitt er at jenter som heier på jenter er et råeste jeg vet. Girlpower hele veien. Jeg har fått nye venninner fra så mange land, og det kan bli ganske så mange artige reiser fremover hvis man skal dra på besøk til dem alle sammen. La meg bare oppsummere med at dette er stort, litt overveldende, hektisk, fantastisk, inspirerende, motiverende, sterkt og hardt på en gang. Jeg STORKOSER meg, og føler meg uendelig heldig som får lov å være en del av dette. Lille Maren fra Kristiansand, midt i dette fantastiske kaoset, jeg er så takknemlig, og tar ikke et eneste minutt forgitt. 

Nå skal jeg løpe ned og gjøre meg klar for dage 2. I dag vil dere se acroyoga, meditasjon, battleropes, outdoor gym og så mye kult. Så følg med på Snapchat marenerdvik, og Instagram marenerdvik. Det oppdateres hyppig <3

 

Smiiiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. Så uendelig stolt. Visste du kom til å naile det, og dette er så fortjent.
      What if I fall.. Oh but my darling, what if you fly? <3

    2. Du virker jo så skjønn og utadvendt og ærlig og naturlig – klart du knytter vennskap – gøy å følge deg. Nyyyyyt vel fortjent

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg