Det kunne ødelagt hele reisen

Sponsede klær 

God morgen fra Schiphol. Her sitter jeg med en ferskpresset appelsin juice, nistepakke og en gigantisk kaffekopp. Jeg er litt trøtt, men i forhold til hvor trøtt jeg hadde trodd jeg skulle være, med en vekkerklokke som ringte kl 04, så er jeg faktisk positivt overrasket. Jeg kom meg opp, fikk pakket det siste og kommet meg avgårde til flyplassen. Det i seg selv var en liten utfordring, det er nemlig en herlig liten snø-slaps-storm på sørlandet, og kjøreforholdene var mildt sagt utfordrende. Heldigvis at jeg fløy så tidlig som jeg gjorde, for hvis det været der fortsetter så blir det garantert flykaos etterhvert. Vi brukte lang tid på å komme oss avgårde, med brøytebiler overalt, defrosting og alt som hører med når man flyr på vinteren i Norge. 

Jeg gleder meg til dette, men det stikker alltid litt i magen å skulle være borte fra de hjemme. Leo hjalp meg med pakkingen i går da, og jeg må smile når jeg ser på disse bildene. Lille godklumpen min<3 

Vel inne på flyet og opp i luften, finner jeg frem macen og skal bruke flytiden på forberedelse til vi starter i morgen, og redigere litt bilder til dette blogginnlegget. Hva skjer så, joda, fullstendig låst mac. Dette er en bloggtur, hvor jeg skal oppdatere masse spennende, ta masse bilder, jobbe med foto, pugge en hel haug av skript og forberede masse masse treningsgreier – ALT krever at macen funker, også skjer dette. 

Jeg bruke hele flyturen på å stresse med å få liv i tastaturet. Jeg forsøkte å reboote (ja det er visst et ord) maskinen, uten hell. Jeg var helt på gråten da jeg ankom Schiphol. På forsøk nummer 80 klarte å trykke ned de rette tastene, i den rette rekkefølgen og i rett tid. Vips var macen åpen igjen, og jeg sitter her så lettet at det finnes ikke ord. Tenk å være så nervøs for det jeg skal prestere, også er det en ødelagt mac som velter lasset. Nei puh, det orker jeg ikke tenke mer på. Det ordnet seg jo <3

Så nå sitte jeg her da, og momser på matpakken min. Jeg lagde nemlig med meg en stor porsjon med proteinrundstykker (oppskrift HER), bare sånn i tilfelle jeg ikke fant noe ordentlig frokost med en gang. Det er lett å finne sunn, god mat på en stor flyplass, men da helst lunsj og middagsmat. Frokost er det liksom baguetter, boller og den slags. Min mage funker dårlig på slik mat, så da er disse rundstykkene perfekte. Med både havregryn, egg og cottage cheese i oppskriften er de proppet med proteiner, gode karbohydrater og sunt fett fra eggeplommen. Sunt fett får jeg også fra en liten pose med mandler jeg har med meg som snacks. 

Nå skal jeg momse i meg resten av maten, jobbe litt, også blir det ut på jakt etter litt utenlandske magasiner, en god krem og litt snacks til den siste flyturen. Neste oppdatering blir fra Malaga, og starten på 4 utrolig spennende dager. Følg gjerne med på snap: marenerdvik, og Instagram: marenerdvik, der oppdateres det hyppig. 

 

Smiiil, Maren 

 

12 kommentarer

Siste innlegg