Den sunneste snacksen som finnes

Før jeg skriver noe som helst må jeg få lov å sende ut verdens største klem til hver og en av dere. Tusen tusen takk for alle de nydelige, omsorgsfulle og varme kommentarene dere la igjen i går, jeg blir helt varm i hjertet. Den store stygge, vonde klumpen jeg hadde i magen er borte, og erstattet av all den kjærligheten dere gav meg i går. Tusen tusen takk <3 

I dag har jeg en helt magisk skål å dele med dere. Dette er tidenes tips for deg som ønsker et sunt og fristende snack-tips. Sunnere enn dette blir det ikke, og det aller viktigste – det smaker helt himmelsk. Her har jeg bare funnet frem alt jeg hadde av grønnsaker, kuttet det opp og dandert det i en skål. Dippen er mager kesam, blandet med Holliday dipmix. 

I flaskene er det rett og slett Biola Frukt og grønt, og grunnen til den sterke fargen er rødbetter. Jeg drikker biola fordi jeg synes det er godt, det inneholder probiotika også elsker jeg fargen. Det er også grunnen til at jeg drikker ganske mye Kombutcha, som flere har lagt merke til. Verken biola eller Kombutcha er noe reklame eller annonse, kun et tips om to produkter som jeg liker. 

Vanligvis når jeg lager dette så er det kun agurk og gulrøtter, men denne gangen hadde jeg lyst å prøve å utvide litt mer. Det finnes jo så mange gode alternativer, slik som brokkoli, blomkål, kålrot, selleri, rødbetter og squash for å nevne noen. Grønnsaker blir så mye bedre når det blir kuttet opp og servert med dipp. 

Nå skal jeg legge bort macen litt, og ta et skikkelig tak her hjemme i leiligheten. Jeg skal reise veldig mye de neste to ukene, og da føles det så godt å vite at det er både ryddig og rent her hjemme. I tillegg er det ingenting som er så godt som å gå inn i helgen med et ryddig hjem. I kveld blir det fredagstaco og bena på bordet, total avslapping og filmkos i sofaen. Akkurat slik jeg liker fredagen best. 

Har dere noen hyggelige planer for fredagen? 

 

Smiiil, Maren 

8 kommentarer
    1. så mange flotte bilder og for et meget god og velrådende tips om å kose seg med snacks, men bare på en sunn måte.. masse forskjellig snack er veldig bra 🙂
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen :)? Legge igjen en kommentar?

    2. Hei! Jeg har et lite spørsmål. Er snart ferdig utdannet sykepleier, og planen var egentlig å begynne å jobbe som sykepleier rett etter at utdannelsen var i boks. Nå har jeg funnet ut at jeg ønsker å jobbe med noe annet for en periode, da jeg ønsker å prøve ut det for å se om det er noe for meg. Lurer derfor på om det er dumt å ikke begynne å jobbe som sykepleier med en gang, og om det er vanskelig å få jobb som sykepleier senere, om jeg ikke jobber som sykepleier på noen år?
      Ønsker deg en god helg 🙂

    3. Fine flinke Maren!! Rålekre bilder 😀 kan jeg spørre hvor den kjekke skålen er fra? Genial for sånn snacks 🙂

    4. For noen lekre bilder. Jeg er helt knekt etter to nattevakter mandag -tirsdag og jobb både i går og i dag, så denne kvelden er det anjatid. Shoppet meg nye ski og ny polar pulsklokke, og nå er det rødvin og jordbær og Netflix kos. Må hente meg inn. Ellers så får helgen komme som den er og jeg gleder meg!! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg