Dette er filmen du skal se i kveld

Inneholder annonselenker

Ny kosedress på plass, godteriskåla fylt opp og vi er klare for kosekveld.Hva vi skal se i kveld er jeg faktisk litt usikker på, men hva dere skal se – det vet jeg!! Jeg så nemlig en film i går som var helt utrolig gøy. “Now you see me” heter den, og den er bare helt fantastisk underholdende, overraskende og bra. Den ligger på Netflix, og er virkelig et must. Denne filmen er perfekt når du ønsker å bare legge deg tilbake og bli skikkelig underholdt. 

La oss snakke to ord om joggedressen, den er så gooood. Jeg har hatt helt identisk tidligere, og den har jeg nå brukt så mye at det er hull både her og der. den er helt tynnslitt og det var virkelig på tide med en ny en. Det beste med denne kosedressen fra Nike er at den er myk, god og faktisk litt fin. Jeg kan fint på tur med Leo i den, eller ta en svipptur innom matbutikken. Jeg har den i størrelse M, og da er den litt løs og god, samtidig som den sitter fint. Dere finner buksen HER, og overdelen HER.  

Pssst: Jeg har fått en rabattkode til dere. ved bruk av koden: MARENE15, får dere 15% rabatt hos Junkyard. Gjelder ut februar! 

Joggebukse – Nike  // Hoodie – Nike 

Nå skal jeg lukke macen, ta en lang god dusj, ta på meg den nye kosedressen og sette i gang med kokkeleringen for kvelden. I dag blir det pizza på menyen, og desserten ser dere på bildet. At jeg klarte å ta bilder av dette, uten å tømme skåla er et lite under. Mat først, og dessert etterpå. Mmmm<3 

Som sagt vet jeg ikke helt hva vi skal se i kveld, så om du brenner inne med en helt fantastisk underholdene film eller serie, så del den veldig veldig gjerne i kommentarfeltet. NYT søndagskvelden mine fine, lad batteriene og ta mandagen med storm<3 

 

Smiiil, Maren 

 

13 kommentarer
    1. Den er kul den filmen, og jeg tror det er en film nummer 2 også! Jeg har sett sesong 1 av Doctor Foster. Den anbefaler jeg. Ligger på Netflix.
      Kos deg

    2. Hei 😊
      Anbefaler en romantic comedy som heter»the choice». Veldig koselig film som ligger på Netflix.

    3. Hei og god mandag! Den joggebuksa så supergod ut! Er det tynn eller tykk i stoffet? Og er det strikk i beina? Har hatt en lignende fra Nike tidligere, men min var ganske tynn i stoffet. Dessverre så brukte jeg den så mye at den ble helt slitt ut, hehe. Lurer på å kjøpe denne!

    4. Marianne: Den er litt tynn i stoffet og bare helt perfekt synes jeg. Hehe – ja samme her, så måtte ha en ny <3 favoritt av alle jeg noensinne har prøvd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg