Noen dager må du lage ditt eget solskinn

I dette innlegget tror jeg bare jeg skal la bildene snakke for seg, har dere sett en deiligere fargefest? Jeg tok litt av på kjøkkenet i går, og lagde så utrolig mye godt. Det ble både snacks, lunsjer, middager og frokoster. Jeg gleder meg til å dele alt med dere. Disse bildene er ment som en inspirasjon til gladmat, i en litt kjip tid. Det er kaldt og fremdeles litt mørkt ute – men vi går mot lysere, varmere og bedre tider. Enn så lenge får vi skape vårt eget solskinn og fargefest innendørs. 

Jeg har lyst å starte med å dele den røde smoothien med dere, også skal dere få oppskriften på den grønne og Golden Milk også veldig snart. 

Til 1 porsjon: 

  • 1 dl frosne brinegbær
  • 1 dl frosne jordbær 
  • 1 dl frossen banan
  • 1 ts acai pulver
  • 2 ss naturell yoghurt
  • 1 skvis sitron 
  • 1 dl vann
  • 1 dl funlight bringebær 

Kjør alt i blenderen, og topp med hva enn du ønsker. Her ble det solsikkekjerner, jordbær, valnøtter og bipollen granulat. Pasjonsfrukt er en ny hangup for meg, og jeg synes det er så utrolig godt. Jeg bruker det i smoothien, som topping eller bare som snacks. Sunt, godt og søtt <3 

Nå skal jeg løpe avgårde og møte en god venninne. Vi skal spise lunsj på et nytt spennende sted som jeg ikke har vært før. vegansk og sunn mat står på menyen, og jeg har selvfølgelig kamera med. 

God fredag mine fine. Har dere noen spennende planer for helgen? 

 

Smiiil, Maren 

10 kommentarer
    1. Ser herlig gost ut. Du Er så flink til å oppsøke sånne steder.
      Helgen begynte idsg med turnusfri og sol. Er hjemme hos mamma og pappa å passe hunden siden de har vært ute å reist. De kom hjem idsg formiddag så nå har jeg laget vårruller og ananassalsa og det var sååå godt. Jeg har en rolig fredag siden jeg skal spille cup i morgen. Men blir her hos dem for jeg orker ikke å reise hjem nå i kveld og komme hjem til en mørk og kald leilighet. Best å vente til solskinnet i morgen. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg