Hotellfrokost & uventet hjemreise

// Oppholdet er sponset

Dette var min morgen i dag, ved frokostbordet på Comfort Børsparken. Jeg startet dagen med en liten treningsøkt på hotellgymmet (som forresten er helt på lik linje med et vanlig treningssenter når det kommer til både plass, og utstyr). Etter økten stod det frokost og litt jobb på planen før dagens møter. Hotellfrokost er virkelig det beste jeg vet om, og i dag ble det mye variert på menyen. Jeg måtte gå flere runder for å få med meg alt jeg hadde lyst på. Hehe

Det er jammen bra jeg ikke bor på hotell så alt for ofte, for med så mye god mat tilgjengelig klarer jeg ikke å begrense meg. Jeg nærmest rullet ut av frokosten, og inn til dagens første møte. 

Det gikk i ett fra 09 til 15 med mye spennende og variert. Det gøyeste i dag var nok at vi endelig fikk landet et samarbeid som har stått på stedet hvil i alt for lang tid. Nå er vi endelig på samme side, og helt enige om hvordan vi skal jobbe sammen. En annen gøy ting var at jeg var innom og prøvde klærne jeg skal ha på meg på en stor shoot i Malaga i midten av februar. Jeg skal dele hva dette handler om i litt mer detaljer snart, men det er altså en stor shoot i utlandet, og lokasjon er nå bestemt til Malaga. Jeg reiser helt alene fra Norge, og er ganske spent. 

Dagens siste møte gikk mye fortere enn jeg hadde trodd, og vips var jeg ferdig med alt jeg skulle mye tidligere enn forventet. Jeg gikk rett inn på sas sine nettsider og sjekket mulighetene for å booke om flyet. Det kunne jeg, og uten å betale en eneste krone så sitter jeg nå på Gardermoen og skal straks hoppe på flyet hjem til Kristiansand – nesten 4 tidligere enn planlagt.

 

Det betyr at jeg får fredagskvelden hjemme i sofaen med mine, i stede for alene på flyplassen. Det føles fantastisk bra. Jeg gleder meg til å komme hjem, ta en lang dusj og krype opp i sofakroken med taco på bordet og en god film. 

Hva er deres planer for kvelden? 

 

Smiiil, Maren 

11 kommentarer
    1. Jeg synes du er så flink til å, kanskje uten å mene det, vise og si at man ikke skal spise lite! At man kan spise seg god og mett selv om man lever sunt! Og at du skriver at du koser deg med smågodt og chips, og at det er greit. Som du sier- sunnhet er balanse.
      Noen av trenings/kostholdsbloggene legger ut «lunsjen i dag» med et bilde av et kokt egg og et halvt eple, og samme dag pose dagens middag som er en liten kyllingfilet og en brokkolibit, og det kan sende feil utrykk. Så tommel opp for deg!

    2. Synd den kommentaren over Anja sin ikke hadde noe navn, for jeg kunne tenke meg å svare direkte på den. Jeg tro faktisk maten og mengden gjenspeiler den ekte Maren! Hun poster ikke bare idelle måltid og mengder og å få treff på bloggen. Jeg oppfatter at hun er oppriktig og skriver hvordan hun selv spiser og gjør saker og ting (inkludert snackingen 🙂
      Rett meg om jeg tar feil her, Maren. Men dette er min oppfatning av deg, og det er derfor jeg synes det er trivelig å lese bloggen din 🙂

    3. Fredrik: Jeg følte ikke hun mente det sånn, jeg følte hun mente at det blir som en sunn oppfordring til jenter om å spise nok mat, uten at jeg egentlig mener å vise mye mat – det er bare sånn jeg spiser. Sånn tolket jeg det, men det er ikke sikkert det er rett. Hehe.

      Men du har rett i det du sier her, jeg spiser slik jeg viser på bloggen, og det er bra sunn mat i solide mengder 😉 Takk for fine ord – hyggelig å ha deg her på bloggen 🙂

    4. Anonym: Takk for det, jeg deler liksom bare det jeg spiser, i de porsjonene jeg spiser det 🙂 Aktive jenter trenger nok mat for å holde humør, energi og muskulatur oppe 🙂

    5. Uffda… Dette ble litt feil.
      Jeg oppfattet hun/han på samme måte som deg Maren:)
      Mulig jeg ordla meg litt dårlig, eller at hele kommentaren var unødvendig?! Jeg mente ihvertfall ikke noe av det jeg skrev som kritikk. Jeg heiv meg bare på den kommentaren og forsøkte å være enig og støttende 🙂
      Jeg beklager om kommentaren ble oppfattet som noe negativt. Det var ikke meningen :/

    6. Fredrik: Absolutt ikke 🙂 Det skal du ikke tenke på. Opplever alltid dine kommentarer som positive – så det skal du ikke tenke på 🙂 Ønsker deg en finfin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg