Sunn hjemmelaget granola

I dag prøvde jeg noe nytt, og like etterpå måtte jeg rett inn på bloggen for å dele det med dere. Dette ble bare så ubeskrivelig godt, og jeg blir så glad for at jeg kan dele noe så godt, enkelt og sunt med dere. Hjemmelaget granola, som lages på 2 minutter. Beklager litt dårlige bilder, men jeg knipset bare kjapt med mobilen, hadde jeg visst hvor godt det ble så skulle jeg dratt frem kamera. 

Du trenger: 

  • 2 ss havregryn 
  • 2 ts cocosa 
  • 1 ss sukrin
  • 1 ts kanel 
  • 1/2 eple kuttet opp i biter 
  • 4-5 mandler hakket i biter 

Slik gjør du:

Ha alt sammen i stekepannen, og stek det sammen. Cocosa, sukrin og eple gir fra seg litt veske når det stekes, og kombinasjonen blir helt magisk. Havregrynene blir sprø og crunchy, med en søt, nydelig smak. Det at det i tillegg var litt lunket når jeg spiste det, toppet det hele. Mmmm. ​Dette er til én porsjon, så her er det bare å doble opp og lage en stor porsjon slik at du har sunn og god granola klar hver morgen. 

Jeg hadde en skål med eplebiter, sharon og jordbær, gresk yoghurt og cottage cheese, toppet med hjemmelaget granola. Fy søren for en frokostfest. 

Nå skal jeg stelle meg og komme meg avgårde. I dag har jeg et møte med Kreftforeningen, og jeg gleder meg så til å planlegge nye prosjekter sammen. Jeg føler meg heldig som får lov å jobbe sammen med kreftforeningen, og jeg er så spent på hva som står på planen for 2018. 

Ha en nydelig tirsdag mine venner <3 

 

Smiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. Hehe, det er fort gjort 🙈
      Prøvde å se på bildene og syns jeg så hint av hakkete mandler, men måtte dobbeltsjekke 😄 takk for svar og suuuper oppskrift!! Gleder meg såå til å teste ut den 😍 <3

    2. Hei, først vil jeg bare si at bloggen din gir meg masse inspirasjon! Du leverer kvalitet hver dag:) Jeg har alltid hatt lyst til å bli med på deg og Pias treningsreiser, men pga skole og eksamen passer det aldri. Derfor lurer jeg på om du har noen tips til andre treningsleirer som er i juni? Feks hvis du kjenner noen som arrangerer en tur som er verdt å dra på. Hilsen Synnøve

    3. Synnøve: Da vil jeg anbefale deg å gå inn på ving.no/treningsreiser og se hva som er i juni. Alle som arrangerer via ving tenker jeg er flinke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg