Det irriterer meg at jeg blir så redd

Inneholder reklame

Dagene gikk så alt for fort, og plutselig sitter vi i bilen på vei ned til byen igjen. Vi har 2 drøye timer i bilen nå før jeg er hjemme i leiligheten. Jeg har kost meg så sinnsykt på hytta, men akkurat nå gleder jeg meg vilt til å komme hjem.

Grunnen til det er fordi mens jeg var borte har Clean Sør vært i leiligheten min og shinet fra gulv til tak. Jeg har hatt Clean Sør i leiligheten min flere ganger tidligere, og jeg blir like satt ut hver eneste gang. Det er som om noen drysser tryllestøv over leiligheten min og går den til å skinne. Et mer profesjonelt og dyktig rengjøringsfirma skal man lete lenge etter. Jeg hadde ALDRI turt å låne bort nøkkelen min, og latt noen ukjente gå inn i leiligheten min mens jeg var bortreist hadde det ikke vært for at de er så ekstremt profesjonelle som de er. Clean Sør anbefales på det aller aller sterkeste, for alle dere som holder til på sørlandet. Nå ble det mye vaskeprat her, men akkurat disse fortjener virkelig all mulig skryt <3 Det står mest om bedriftvask på nettsiden deres, men de gjør privat renhold også. 

I kveld skal jeg bare nyte litt alenetid, og forberede meg på den kommende uken. Jeg hater at jeg er en sånn person som overtenker, blir nervøs og faktisk litt redd før jeg skal ukjente, nye ting. Denne uken her er forberedelser til en enormt stor ting jeg skal i begynnelsen av februar, og bare forberedelsene til dette skremmer meg. Jeg delte en liten teaser på hva jeg skal på instastory, og kan da selvfølgelig dele her også at det handler om en stor fotoshoot med et verdenskjent brand. Shooten foregår i utlandet, og vi skal være der i 3 dager. Jeg reiser helt alene, og er helt ubeskrivelig spent. Denne uken reiser jeg til oslo for fitting og forberedelser. Fyttigrisen så spent jeg er. I dag trenger jeg en alenekveld, hvor jeg bare bruker litt tid på å roe meg ned, og forberede meg på alt som skjer. Jeg kan nok for mange fremstå som uredd og utadvendt, men tro meg, i slike settinger er jeg helt motsatt. Hadde dere bare visst hvor redd, usikker og stresset jeg blir for hver eneste lille nye, ukjente ting jeg gjør. Huff! Så i kveld er det Maren-kveld, og jeg skal kose meg så. 

Jeg kunne skrevet mye om dette, og jeg kjenner at dette nok kanskje må bli et eget innlegg. For akkurat dette med at ting ikke alltid er slik det ser ut, synes jeg er viktig å sette fokus på og være åpen om. 

Nå må jeg legge macen ned, og følge litt med på veien før bilsyken tar knekken på meg. Jeg håper dere nyter en deilig søndag, og at helgen har vært super. Mer fra denne kanten senere <3 

 

Smiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Du er smart og flink, så de mulighetene du takker ja til er bra ting. Gjennomtenkte og Marenting. Det å gå litt utenfor komforten er bra og jeg synes det er kjempe fint og imponerende at du gjør det. Inspirerende!! Stå på og kos deg. Om du er i tvil, vit at ved å være deg selv når du langt! Klem

    2. Anja: Kjære skjønne Anja <3 så utrolig jeg er som har en så Omsorgsfull og støttende leser her på bloggen. Setter så stor pris på deg og kommentarene dine <3 tusen takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg