Det er like magisk hver gang

I går ettermiddag pakket vi bilen, og kjørte til fjells. Før vi dro fra byen dro vi innom Food Asylum og kjøpte med oss masse masse sushi. Torsdagskvelden ble så utrolig koselig, med alle mine samlet på hytta. Snø ute, deilig fjelluft og masse god mat. Jeg følte jeg fant roen allerede i går, og våknet i dag totalt uthvilt og med en deilig ro i kroppen. Dette skjer hver gang jeg er på hytta på fjellet, og det er like magisk hver gang. 

Dagen i dag startet med en lang og god frokost. Det er noe av det beste med helger på hytta, de lange deilige frokostene. På bordet var det rundstykker, ferskt brød, masse forskjellig pålegg, kokt egg, frukt, meieriprodukter, eple og appelsinjuice. Det er så godt å sitte lenge ved bordet, og bare nyte. 

I dag har vi vært på skitur, og jeg må ha sett ut som en tulling i løypa. Jeg vandret rundt med med det største gliset, det var så fantastisk godt å gå på ski igjen. Jeg er som regel alltid på hytta i jul og romjul, men i år ble det ikke slik. Derfor var det ekstra godt å få en tur opp nå, og enda bedre med en skikkelig skitur. Vi har brukt store deler av dagen utendørs med snøskuffing, leking i snøen, ski og gåturer.

Leo er selvfølgelig med opp, og han ELSKER livet her oppe. Han løper fritt ute på den store verandaen, og får enormt med aktivitet. Det er så herlig å se, og jeg fryder meg over å kunne gi han litt andre opplevelser enn kun byliv. I skrivende stund ligger han rett ut og snorker i senga si, helt utslitt etter dagens aktiviteter. Han er virkelig kongen her oppe, og lever så godt, Får oppmerksomhet fra alle på hytta, og blir kost med hvor enn han går. 

Nå skal vi straks i gang med å lage taco her, og i kveld er det film og godsaker på planen. Jeg tusler rundt med en tutt på hode, og i myke, deilige koseklær. Denne helgen her skal virkelig bare nytes. 

Hvordan har du det i dag? Hva er dine planer for helgen? 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Så koselig. Perfekt der altså. Her blir det litt trening, shopping og håper noen av venninnene mine vil finne på noe! Og så hadde det jo vært digg med en langrenns tur! Kos deg. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg