En fargefest til frokost

B.R.E.A.K.F.A.S.T

På dager med litt god tid på morgenen liker jeg å lage frokosten min litt ekstra fargerik og fin. Detter er den faste #marenskåla, med litt ekstra frukt og nøtter ved siden, en kaffekopp hører selvfølgelig også med til en hver god frokost spør du meg. Skålen er sharon, eple og blåbær, med cottage cheese og naturell gresk yoghurt med honning, og mandler. Så sunt, godt og delikat. 

Nå skal jeg bruke et par timer til å rydde her hjemme, og pakke. I ettermiddag kjører vi oppover dalen, og opp på hytta på Hoven. Jeg gleder meg så til en langhelg på fjellet. Det er evigheter siden sist jeg gikk på ski, og jeg kan nesten ikke vente til en hel helg med frisk luft, natur, aktivitet og hyttekos. Leo er selvfølgelig med, og jeg gleder meg så til å ta han med på skitur. Han har fått de søteste små sokkene å ha på potene når vi er ute i snøen. Han har også den søte mariusgenseren sin hvis han blir kald. 

Jeg gleder meg til å oppdatere dere fra fjellet, enn så lenge får dere ha en deilig torsdag. 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg synes bloggen din er kjempe bra og leser den hver dag.
      Siden du er så god med mat og kosthold, så lurte jeg på om du hadde noen tips til enkle, sunne og gode lunsjer, mellommåltider eller frokoster.
      Helst mat man ikke bruker så mye tid på.
      I tillegg lurte jeg på om du hadde noe tips til lunsjer som man kan ta med seg på skolen, som ikke blir dårlige og som ikke er så dyre..
      Håper du kan svare, hadde vært veldig fint 🙂

    2. Hei Maren, så utrolig god du virker! ser det blir en del reising for tiden, hvordan er det da å være borte fra din kjære? Eller er han med på noen av reisene? Ser du skriver mye om savnet av hunden, men lurer litt på av den andre kjære i ditt liv og. Vurderer en jobb med mye reising, men frykter at det blir for stort savn.

    3. Altså, fekk nettopp Nike power legend tights i posten (etter å ha sett seg anbefale den). Har ikkje trent med den enda, men herregud så god den var på! Håpa den er like god på trening i morra 😀

    4. tina: Hehe sant , skjer jo ikke . Derfor jeg skrev at på dager med god tid lager jeg sånn her. Ofte spiser jeg cottage cheese rett fra boksen – med kanel og bør slengt oppi – på vei ut døra:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg