Get back in the game

Jeg tror alle som jobber for seg selv, kjenner følelsen av å føle seg litt uinspirert, og tiltaksløs til tider. Når man ikke har kolleger å sparre med, så er det ikke alltid like enkelt å holde piffen og motivasjonen oppe. Man må jobbe ekstra for å holde motivasjonen oppe, finne på nye ting, være kreativ og nytenkende. Som regel går det fint, jeg koser meg med den prosessen, men i perioder, ofte på høst/vinter, så kjenner jeg at jeg må jobbe litt ekstra. Nå er jeg i en slik periode, og i dag merker jeg at jeg må ta seg meg i nakken og riste bort litt negative tanker. I dag må jeg jobbe litt med eget hode, og finne frem troen på meg selv igjen. Det er virkelig ikke alltid like enkelt. Helt siden jeg har syk så har jeg følt at jeg har kjempet litt for å komme meg skikkelig “back in the game”.

Når det gjelder jobbrelaterte ting, og bloggen, så er det nok mest meg selv som kjenner at jeg har lyst på enda mer variert innhold. Jeg jobber jo alltid litt fremover, og jeg kjenner at jeg har så lyst å booste ut bøttevis med motivasjon til alle dere fremover. Vi er i en tid nå som er litt sur, mørk og tung for mange, og da har jeg så lyst at bloggen skal være som en vitamininnsprøytning og et lyst, deilig, energisk sted  å være.

Jeg har heldigvis litt snacks til dere fremover, og dette er noe av det som skjer: 

  • Oppfølging av Kickstarten jeg delte med dere. Snart kommer nye treningsprogrammer, og nye sunne oppskrifter til dere. 
  • En enormt spennende tur til London i starten av februar (her er ikke alt avklart, og det er så synd hvis det ikke blir noe også har jeg sagt hva jeg skal. Så jeg holder på det bittelitt til, og når kontrakten er signert så er dere de første som får vite det. Det er jo veldig snart, så ting må skje kjapt. 
  • ShapeUp Kickstart 17 februar. Jeg skal holde en KILLER vektvesttime med Abilica teammate Kristin Birkelund. Fy søren som jeg gleder meg!! Vi skal løfte taket, og lage den villeste treningsfesten. 
  • Treningsreise 20-27 april – turen går tl Kypros, og jeg kribler i hele kroppen. Det blir SÅ gøy! Det er noen få plasser igjen, sjekk ut turen HER. 
  • Enda en treningsreise venter i mai, denne gangen som deltager sammen med et par gode venninner. 

Ellers skal jeg jobbe på her hjemme, levere gode treningsartikler til ShapeUp, godt innhold til dere her på bloggen, ta tak i min egen trening og jobbe med å spise sunt og bra. Være sosial med venner, og bruke tid med familien. Være litt mer spontan og uredd. Jeg leker også med tanken å få inn en litt eksotisk reise nå på vinteren, men tiden løper fra meg, så vi får se hva jeg får til. 

I dag skal jeg jobbe hjemmefra helt frem til i ettermiddag. Jeg har deadline på tre programmer til shapeup så her er det bare å jobbe på. Jeg skal også planlegge vektvesttimen til Kristin og jeg, så det er nok å ta tak i. I kveld skal jeg på en gruppetime med flere gode venninner. Jeg tester ut litt annerledes og morsom trening om dagen, som flere av dere sikkert har sett på snapchat (marenerdvik). Jeg deler alltid øktene med dere der, også lager jeg oppfølgende blogginnlegg med litt mer forklaringer til øktene. Dere kan for eksempel sjekke ut denne treningsøkten. I dag skal vi gjennom enda en ny type økt, og jeg gleder meg til å dele den med dere. Jeg har også en brutalt liten treningssak å dele, som jeg selv gjorde forrige uke. Begge øktene skal dere få i løpet av uken! 

Ha en super tirsdag mine venner, og takk for at dere er her, og at jeg får lov å skravle litt med dere. Både på gode og litt mindre gode dager. 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Du er så fin, rett og slett. Gleder meg til å lese bloggen din. Det er ikke alltid jeg kommenterer, litt sporadisk iblant, men du er veldig ærlig og god. Du er en annerledes blogg enn mange av de andre. Du prøver ikke å bevise noe og du er ikke redd for å dele av deg selv.
      Jeg er student og opplever iblant å være litt uinspirert selv, så noen ganger må man være litt streng med seg selv 🙂
      Ha en fin dag 😀

    2. Takk for at du deler og inspirerer. Både i gode og dårlige. Gjer hvem som skal på shapeup covention???!! Og jeg vil teste deres time. Gleder meg. Klem

    3. Hei, først vil jeg bare si at bloggen din gir meg masse inspirasjon! Du leverer kvalitet hver dag:) Jeg har alltid hatt lyst til å bli med på deg og Pias treningsreiser, men pga skole og eksamen passer det aldri. Derfor lurer jeg på om du har noen tips til andre treningsleirer som er i juni? Feks hvis du kjenner noen som arrangerer en tur som er verdt å dra på. Hilsen Synnøve

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg