Nytt HIIT treningsprogram + Tightsen alle har spurt om

Inneholder annonselenker

På et av antrekkene på ShapeUp-shooten hadde jeg på meg en tights fra et helt nytt merke for meg, og en sports-bh fra et annet nytt merke. Det er sikkert mange av dere som har hørt om disse merkene før, men for meg var de helt nye. Jeg fikk forespørsel om jeg hadde lyst å teste dem, og jeg er alltid åpen for nye favoritter i treningsgarderoben, så det sa jeg raskt ja til. Sportsbhen er feminin og rå på en gang, den sitter godt på, kan justeres, og er fin under alle topper. Den har også god støtte og kan som sagt justeres opp og ned i stroppene. Tightsen er helt deilig, rett og slett. Den har en god strech, er litt tykk i stoffet og sitter som støpt.  For meg er det 3 ting som er viktig for en god tights: 

  • Høyt liv
  • Ikke gjennomsiktig i en dyp knebøy 
  • Sitte på plass, og ikke skli ned 

Tightsen fra Michi innfrir alle krav, og jeg er blitt så glad i den. PTmin kaller den stor sterke-tightsen, for alle rekorder jeg har gjort på trening med han er med denne tightsen på. Tilfeldig? Neppe!! hehe. Dere finner den HER. 

Både toppen fra Koral, og Tightsen fra Michi finner dere i nettbutikken C33. En nettbutikk med eksklusive og litt annerledes treningsklær, hvor kvalitet settes svært høyt. 

HIIT treningsprogram: 

Dette var veldig mye om klærne, jeg skulle jo egentlig dele en ny og utrolig kul øvelse med dere. Dette er en kombinasjon av burbee og spentshopp, og den er akkurat så tung, brutal og gøy som den høres ut. Bruk denne som en del av sirkeltreningen din, sammen med for eksempel hoppende utfall, knebøy, og mountain climbers. Vips har du en rå HIIT treningsøkt. HIIT betyr high intensity intervall workout. 

Her kommer forslag til treningsprogram: 

  • Burpees med spenthopp
  • Mountain climbers
  • Skøytehopp 
  • Hoppende utfall 

                 Fotograf: Victoria Nevland

Slik gjør du: 

Kjør 10 repetisjoner av hver øvelse etter hverandre uten pause. 4 runder, med 1-2 minutters pause mellom hver runde. DET er en god syrefest av en sirkeløkt det. 

Ha en super mandag, og en bra ukestart mine venner <3 

 

Smiiil, Maren 

 

4 kommentarer
    1. For en fin tights! Hvordan er den å trene knebøy å slikt med? Er den gjennomsiktig?
      Du har en veldig inspirerende blogg!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg