Min lille bursdagsgutt

LEO 1 ÅR 

I dag er en stor dag for den minste, men uten tvil aller fineste, søteste, mest kosete og sjarmerende skapningen i livet mitt. I dag har Leo bursdag, og fyller 1 helt år. Dette er hans første bursdag, og det skal overhode ikke gå forbi i stillhet. Denne helgen er hans helg, og han skal få så masse tur, kos og godbiter han bare ønsker.Jeg helt sentimental av å skrive om den lille hårballen min, jeg elsker han så høyt, og jeg er så ubeskrivelig takknemlig for at han er en del av livet mitt. Jeg tilbringer hver eneste dag sammen med han, og hvis ikke man har hund selv, så tror jeg nesten ikke man kan forstå hvor knyttet man blir til dem.

Jeg var litt skeptisk til å skaffe meg en så liten hund, men lille leo har knust alle fordommer jeg hadde mot små hunder. Han bjeffer så og si aldri, han er utrolig sprek, og har null problemer med å gå lange turer. Han elsker både regn og snø, og vil ut på tur i all slags vær. Han sover hele natten uten en lyd, og var ikke unormalt vanskelig å få stueren. Alt jeg hadde blitt advart om med små hunder viste seg å være tull. Leo er en stor hund i en liten kropp. Han er så kosete og kjærlig, leken og full av rampestreker. 

Nå skal jeg straks legge bort macen og ta den lille bursdagsgutten ut på en lang tur i snøværet. I kveld skal han få slappe av litt alene hjemme, mens vi er avgårde i en 60årsdag. Men fra og med i morgen er bursdagen hans fokuset igjen. Dette blir Leo sin bursdagshelg<3 

GRATULERER MED 1 ÅRSDAGEN LILLE SKATTEN MIN <3 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hurra for Leo! 🙂 forresten har du gjort noe spesielt for å unngå bjeffing? 😉 eller har han alltid vært sånn?

    2. Gratulerer med 1åringen! Hunder er en del av familien og det er så kosleig å se båndet i mellom dere. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg