En fotoshoot litt utenfor komfortsonen

Jeg har både gledet og gruet meg til i dag. I dag stod nemlig en stor fotoshoot på planen, og før hver eneste litt større shoot blir jeg litt nervøs. Eller nervøs er kanskje feil ord, jeg blir nok mer spent. Nå har jeg vært i dette “gamet” så lenge, at man blir jo litt vant til denne typen jobber, men samtidig så er det alltid litt skummelt. Blir resultatet bra, blir oppdragsgiver fornøyd, og blir jeg selv fornøyd? Bildene fra i dag skal brukes litt nærmere vår og sommer, og looken var derfor litt sommerlig, med cropped top og sportsbh. Jeg er ikke så veldig komfortabel i korte topper, og hvert fall ikke sportstopp – så det i seg selv var en liten utfordring.  Jeg tror og håper det ble greit, og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet. 

Fotografen i dag var, som alltid på oppdrag fra ShapeUp, Victoria Nevland. Vi fikk lov å bruke CrossFit Kvadraturen som dagens location, og det passet perfekt inn i dagens shoot. De har nemlig malt en av veggene i boksen i den fineste lyseblå fargen, og en annen vegg i rosa. Det kunne ikke passet oss og shooten vår bedre. Før vi startet var jeg en svipptur innom frisøren min Jenette på A-slong Tollbodgata, og hun tryllet frem en nydelig pullthorugh-braid på meg. Hun kreppet håret først, sånn at fletten ble ekstra stor og fin. 

Bildene i dette innlegget er fra et par tidligere shoots med Victoria, også her med den samme typen flette – bare uten kreppen i håret. 

Jeg har ingen bilder fra i dag på kamera, men snapchat (marenerdvik) er oppdatert med både håret, og to av dagens antrekk. Treningsklærne i dag var fra Reebok, Ichi, Peak perfomance, Nike, Run & Relax og Odd Molly. 

Nå skal jeg jobbe et par timer, ogå håper jeg å rekke en treningsøkt før kvelden skal nytes sammen med fine folk. Endelig er hverdagen i gang igjen for fullt, og jeg elsker det! 

 

Smill, Maren

 

 

6 kommentarer
    1. Du har absolutt ingen grunn til å være ukomfortabel med slike antrekk, du stråler! Jeg mener det, du har en så fin og fantastisk kropp flere drømmer om-
      Gleder meg til å se bildene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg