Jeg bare måtte

Inneholder annonselenker

For et par dager i siden kom den gøyeste pakken i posten. Flere av dere har spurt meg om den grå kåpen jeg har gått mye med i høst og vinter. Den er fra Filippa K, og jeg har virkelig flyttet inn i den. Jeg elsker den jakken, og når jeg oppdaget at den fantes i mørkeblå også, måtte jeg bare ha den. Nå har den endelig kommet, og jeg er like forelsket i denne som i den grå. Det er jo litt vilt å bestille to av samme jakke, men jeg bare måtte. I tillegg var den på salg, og da kan det forsvares litt mer. Dere finner den HER, og den er fremdeles på salg. 

Jeg mener at det er ikke de litt dyre tingene som du bruker helt enormt masse, du blir fattig på. Det er alle de tullete småkjøpene som man handler, og som blir hengende i skapet. Det som er deilig med denne jakken er at den er perfekt på vår/høst fordi den er ganske nett og tynn, men samtidig er den i ull og romslig. Noe som gjør at man fint kan ha en tykk ullgenser under, og sammen med et stort varmt skjerf holder deg fint gjennom vinteren også – hvert fall på sørlandet. 

Buksen er fra et av mine nye favorittmerker, som jeg aldri hadde hørt om før. Like etter jeg hadde kjøpt dem så jeg dem i en episode på Housewives of Beverly Hills, og da måtte jeg le høyt. Merket heter Frame, og dere finner det HER. De er ikke så korte i virkeligheten som de ser på ut på bildet på Zalando forresten. Skoene er fra forrige sesong Acne, og jeg er akkurat like fornøyd med de i år. Toppen er fra Selected Femme, og er nå på 45% salg, dere finner den HER. Skjerfet er fra Holzweiler, jeg tror akkurat denne fargen er utsolgt, men modellen heter Dipper, og det er mange fine farger igjen HER. 

Se her dere, dette ble et aldri så lite outfit of the day innlegg. DET skjer ikke ofte, men det er jo litt gøy. I skrivende stund sitter jeg på en av mine favoritt cafeer i sentrum og jobber. Det var ikke akkurat et sjakktrekk å starte 2018 med en drøy uke i senga – jeg ligger bakpå med absolutt alt. Heldigvis begynner jeg å få relativt kontroll nå, men det blir uten tvil en sen kveld på meg i dag. Akkurat nå sitter jeg å gjør et utrolig spennende intervju med en nettavis/magasin. Det er så gøy når journalisten er dyktig i jobben sin, og klarer å stille litt annerledes og artige spørsmål. Jeg deler saken når den kommer ut. 

Jakke – Filippa K // Bukse – Frame // Sko – Acne // Topp – Selected Femme // Skjerf – Holzweiler

Ellers var jeg jo som jeg fortalte dere i går, på en litt gøy og annerledes trening. Kamera var med, og programmet deles så snart jeg får lagt inn bildene og skriblet ned økten. Stay tuned! 

Ha en nydelig lillelørdag mine venner. I dag kjenner jeg at jeg er helt nødt å kose meg litt ekstra, og akkurat derfor skrev jeg helt bevisst lillelørdag, og ikke onsdag. hehe. Jeg skal prøve å lage noe sunt og godt, men akkurat i dag er en sånn dag hvor det ikke funker med noe sunnifiserte greier. Så vi får se hva det blir til. 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Camilla Larsen: Så utrolig hyggelig sagt, tusentakk <3 En ting er å tenke det, men at du faktisk skriver en kommentar på det er så utrolig koselig gjort. Tusen takk <3

    2. Åå, du er så pen og nydelig! Denne synes jeg du kledde nesten enda bedre enn den grå, men ikke misforstå like smashing som alltid 😍 hvilken størrelse har du i denne? Er den stor/liten i størrelsen?
      Ha en super fin dag og uke <3

    3. Elsker de kåpene der, synd jeg har en kroppsform som ikke kler slike “rette” jakker 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg