Er det søtt eller kleint?

På tur i helgen hadde Leo og meg på oss matchende Mariusgensere, og jeg synes disse bildene ble så koselige at jeg bare måtte vise dere dem. Tenk at lille valpegutten min blir 1år om 3 små dager. Tiden har gått så utrolig fort. Lille Leo fyller dagene mine med glede, og jeg er så uendelig takknemlig for denne lille godklumpen. 

Genseren er det mamma som har strikket, og etter jeg la bilde av den på Instagram har mange etterspurt oppskriften. Jeg måtte ringe mamma å høre, og det er altså oppskrifter tilgjengelig i ulike garnbutikker. Hun strikket først en som var litt liten, og litt for tykk. Leo kunne rett og slett ikke bevege seg særlig bra. Nå har han fått en som er helt perfekt, og som han fint kan bevege seg i. Da har han dekken over ryggen, men åpnet under magen. 

Jeg må smile litt av disse bildene, både fordi det var en helt utrolig koselig dag, og fordi Leo er så søt i sin lille ullgenser. Nå skal det sises at jeg ikke kler på han til vanlig, og her hjemme i Kristiansand er det ikke så kaldt at han har den på seg. Jeg kommer aldri til å la Leo gå i klær hvis det ikke er nødvendig, bare fordi jeg synes det ser søtt. Leo er en superaktiv liten sak, så han holder fint varmen, både med god pels men også fordi han spretter rundt og er i aktivitet hele tiden mens vi er på tur. Jeg synes både det er litt søtt og leitt kleint at vi matcher, men jeg klarer som sagt ikke la vær så smile når jeg ser bildene<3 

Apropos tur – nå skal kaffekoppen tømmes, og vi skal ut på en god tur. Jeg kan ikke få sagt det nok ganger – det er SÅ godt å være fin i formen igjen, og kunne fungere normalt. Ut på tur, sosialt med venner, og endelig tilbake på trening. 

Ha en nydelig tirsdag mine venner. I kveld skal jeg på en litt annerledes treningsøkt, som jeg gleder meg til å dele med dere litt senere i uken. 

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så fine dere var. Ikke kleint, bare morsomt. Jeg hadde også matchende gensere med min hund, som han også bare brukte når det var skikkelig kaldt, og fikk inntrykk av at folk bare syntes det var gøy. Jeg kledde ikke opp hunden min til vanlig men når det var flere minusgrader ble han kald og hadde genser på seg. Enig med deg i at man ikke skal kle opp hunden kun for at de skal være søte.

    2. Syntes dere begge så kjempefine ut, jeg! Syntes bare det er gøy når folk matcher med hundene sine, hvis hundene synes det er ok, og spesielt når det er så kaldt ute. Hadde sikkert ikke noe imot litt ekstra varme han heller 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg