Så glad at det bobler over

S U N D A Y

Jeg svever på en sky om dagen, og klarer ikke slutte å smile. Dette er det eneste positive med å være syk – man blir så ekstremt bevisst på hvor deilig det er å være frisk, og ha en kropp som fungerer. Jeg fungerer ikke helt optimalt enda, men jeg er på god vei. I dag gikk Charlotte, Leo og meg en herlig søndagstur i Baneheia, i det fineste vinterværet. Strålende sol, kaldt og klart. Leo lekte med istapper, og alt annet han fant på veien. Han fikk også masse masse oppmerksomhet fra både barn og vokse. Slike sosiale turer er det beste han vet, og jeg synes det er så fint å se at han trives så godt med andre, både hunder, og mennesker. 

Har dere sett noe så fint? Jeg koser meg så på dager som dette, og hver celle i kroppen min fryder seg over å være oppe og ute igjen. Endelig får jeg også startet det nye året, med sunne gode rutiner og aktive dager. Jeg kjenner at jeg skal begynne rolig, og det har jeg også gjort. I morgen skal jeg ha den første styrkeøkten siden før jeg ble syk for snart 9 dager siden. Det skal bli så godt! Jeg ser for meg en fullkroppsøkt, med hovedfokus på baseøvelser. Faktisk tenker jeg at jeg skal kjøre dag1 av fullkropps-programmet jeg delte med dere i Kickstarten. Dere kan se treningsprogrammet HER. 

Jeg håper dere har hatt en nydelig søndag, og er klare for en ny uke. Jeg har aldri før gledet meg så mye til mandag og ukestart før. Jeg er i gang med å planlegge timen min til ShapeUp Kickstart som skal kjøres 17. februar i Oslo, og i morgen skal jeg ha et møte med to av de andre spreke frøknene jeg skal ha med på laget. Det blir så gøy – mer om det senere. Jeg skal også starte på programmene for vår første treningsreise, som foregår 20-27 april på Kypros. Jeg tror det er ca 8 plasser igjen, så førstemann til mølla. I tillegg skal jeg lage ferdig programmet til neste utgave av ShapeUp. Mye på planen for mandagen, og jeg kribler i fingrene etter å få startet. 

Nå skal macen bort, også blir det filmkveld og lave skuldre resten av søndagskvelden. Nyt kvelden mine venner, så blogges vi i morgen<3 

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Jeg har vært syk i over 1år og har så og si vært inne hele tiden, i en periode var jeg bokstavelig talt sengeliggende i 2mnd. Nå begynner endelig formen å komme seg og jeg kan virkelig kjenne meg igjen i den følelsen du snakker om. Man får kjenne hvor sinnsykt deilig det faktisk er og leve og kunne gjøre akkurat det man vil!
      Godt å høre at du er på bedringens vei, ha en super uke :))

    2. Mari: Skjønne du, her klager jeg over 8-9 dager syk også har du vært syk et helt år . Nå skammer jeg meg nesten litt. Men godt du er bedre – det ble jeg ordentlig glad for å høre <3 NYT hver eneste dag Mari! Jeg sender deg en god klem

    3. Så bra du er bedre. Det går jo over til slutt, men det er bare ille når det står på. I gårtrodde jeg at også jeg hadde gått på en forkjøelse. Tett i hodet, svei i øynene og vondt i halsen. Men tok det helt rolig og i dag merker jeg bare litt i halsen. Håper at jeg bare var sliten etter tidenes blodslit på langrennstur på lørdag.
      Jeg har billett til shapeupvonevtion. Gøy!! Ha en herlig dag. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg