Er du klar for en svett utfordring?

Inneholder annonselenker

God morgen. I dag har jeg en helt rå treningsøkt å dele med dere. Jeg har delt flere av denne typen økter før, og jeg digger dem!! De er alltid like utfordrende og gode. Garantert svettefest. Vi kjører en del slike økter i kjelleren på Solsiden, og denne uken er det en ny økt på planen. Er dere klare for en svett utfordring? 

Økten er som følger: 

1 minutt på hver stasjon 

  • 1 min front squat 
  • 1 min hoppende utfall 

1 min pause 

  • 1 min utfall bakover 
  • 1 min box jump

1 min pause

  • 1 min goblet squat
  • 1 min jumping squat

 

Her er øvelsene: 

Front squat:

Hoppende utfall: 

Utfall bakover: 

Box jump: 

Goblet squat:

Jumping squat:

Tights – Puma (på salg)  // Topp – Reebok  // Sko – Reebok (på salg)

Kjør sirkelen 5 runder. med 2-3 minutter pause mellom rundene. Denne økten er heftig, men fy søren så gøy den er. Få gjerne med deg en venn eller gjerne en hel gjeng, og kjør økten sammen. På med høy musikk, og push hverandre. 

Ta med deg denne treningsøkten inn i en ny, og sprek uke 🙂 

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Wow denne vil jeg prøve til uken, jeg har vært syk siden nyttår IG gleder meg til å komme i gang.Takk for motivasjon

    2. Heia 🙂 Gleder meg så utrolig mye til jeg skal på treningstur med deg og Pia:) Vet du når vi får regning av reiseselskapet?

    3. Camilla: Nei det vet jeg ikke dessverre, men send mail til ving, på den mailen som står på nettsiden på treningsreisene, så får du raskt svar 🙂 Fy søren som jeg også gleder meg – det blir HELT fantastisk <3

    4. Virker som en spennende økt. Mulig jeg forsøker meg på den i morgen 😄
      Jeg synes du kommer meg mange gode tips på bloggen din, enten det er trening kosthold eller bare hverdagen generelt. Synes det er godt å lese at du også har hverdager.
      For en stund siden skrev du om et vippeserum du skulle teste. Men jeg lurer på om du har lest denne? Jeg så også selve innslaget da det ble sendt. https://www.tv2.no/a/9507834
      Jeg mener ikke å kritisere, men bare å gjøre deg oppmerksom på et forhold som kanskje ikke er så godt kjent.
      Julie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg