Topp 8 guilty pleasure tv-serier

GUILTY PLEASURE ALL THE WAY

Dette har jeg gledet meg til å dele med dere. Noen har dere sikkert sett før, men for min del, og de venninnene jeg har delt dem med, var det et par nyheter. Dette er virkelig guilty pleasure på sitt beste (verste), hehe. Dette er grunnen til at jeg kom meg gjennom en lang uke i senga og på sofaen med sykdom. Her kommer mine topp 8 guilty pleasure programmer: 

  • Housewives of Beverly Hills
  • Vanderpump rules
  • Rich Kids of Beverly Hills 
  • Life of Kylie
  • Rob & Chyna
  • KUWTK – selvfølgelig!!
  • Second wives Club
  • Revenge Body med Chloé Kardashian

Jeg ser alle disse seriene på Sumo, men det kan godt være de finnes flere steder også. Så da er det bare å lete i skapene, eller løpe på butikken, handle inn alle favorittene dine, på med koseklær og let´s binge it out, med tidenes reality-maraton.  

GOD HELG <3 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hvilken serie skulle du ønske du ennå ikke hadde sett? Altså hvilken hadde du hatt veldig lyst til å ha til gode å se, fordi den var spennende, bra, gøy, underholdende?
      God bedring og god helg 🙂

    2. Takk for tips, og god bedring til deg! Et spørsmål; har de åpent på kjøkkenskapet ved AQ på søndager?

    3. Føler så med deg, har ligget syk siden nyttår, og begynner å bli mektig lei.. Blir det rastløs og misunnelig på alle som er fult i gang med det ny året, mens jeg bare ligger i sengen 🙁 Samtidig blir jeg jo sliten bare jeg skal på do, så man må vel bare ta tiden med hjelp, så et slik innlegg kunne ikke passet bedre nå <3 <3
      Et annet spørsmål, litt random, hvordan er størrelsen på kåpa du har fra Filippa K? Håper du blir frisk snart og at du og Leo har det fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg