På bedringens vei

Denne lille tassen her har vært min trofaste venn gjennom hele denne sykedomsperioden. Han har vært så god, og så søt at jeg får helt klump i halsen. Når jeg har sovet på sofaen, så har han sovet ved siden av meg. Når jeg har reist meg for å gå på toalettet, tusler han etter og sitter utenfor badedøren å venter på meg. Når jeg har hostet så mye at jeg havner i fosterstilling på gulvet, har han stilt seg helt inntil meg, lagt labben på ryggen min, og prøvd å slikke meg i ansiktet. Han er det mest omsorgsfulle lille vesenet som finnes <3 

Han er så kosete, rolig og god, og følger mitt tempo både inne, og ute på de korte små turene jeg har orket. I dag var vi på en litt lengre tur ute i frisk luft, og det føles fantastisk godt å endelig kjenne at kroppen så smått begynner å fungere litt. Jeg er langt unna å kunne ta meg en treningsøkt, men en luftetur var utrolig godt – både for kropp og hode. Nå går det endelig oppover og jeg er så klar for å bli frisk. 

Nå skal jeg bruke helgen på å bli helt frisk, og forhåpentligvis er jeg tilbake på gymmet på mandag. Jeg bobler over av motivasjon, og nå MÅ jeg få brukt noe av den i en skikkelig treningsøkt. Jeg skal ta det veldig veldig rolig, men akkurat nå er virkelig all bevegelse gull verd. Jeg gleder meg så til å løfte litt på vektene igjen, og ikke minst til den første svettefesten på mølla. Det er det positive med å være syk og sengeliggende, man blir tvunget til å slappe av, og bare samle opp overskudd og motivasjon. 

Denne helgen blir altså rolig for min del, men lave skuldre og fullt fokus på å bli frisk. Jeg har en helt vill Guilty pleasure liste med serier til dere nå, og den skal jeg få delt i løpet av helgen. Det er bare å glede seg<3 Har dere noen spennende planer for helgen? 

 

Smiiil, Maren 

7 kommentarer
    1. Å så herlig. Han passer på bestevennen og sjefen sin. Han er er så søøt. God bedring og lad batteriene så godt du kan. Kroppen trenger litt hvile nå. Jeg håper på en skitur i morgen enten langrenn eller alpint, men det er meldt både vind og mange minus, så får se hva det blir. Og på kvelden er det reunion med høgskole klassen!!
      I kveld blir det en trenings økt og god mat med mesterens mester på tv-en!
      Klem

    2. Så fine bilder 🙂 han er bare så utrolig søt!
      Planene for helgen her er å slappe av, gå tur, trene litt og rydde bod/vaskerom. Et prosjekt som er utsatt altfor lenge – så nå må det gjøres 😉
      Ellers skal jeg kose meg med bok og ikke minst med mine to små 🙂
      Ha en strålende helg og håper at formen er på bedringsvei 🙂
      Smil fra meg 🙂

    3. Anja: Ja han er en skikkelig søtnos, rett og slett<3 Så herlig Anja, det høres ut som en super helg. Kos deg masse. Jeg er skikkelig misunnelig på skitur, nyt det 😀 <3

    4. Stine: Åå det høres ut som en koselig, og deilig helg – ingenting er bedre enn å få gjort noe man har utsatt lenge. Jeg har selv et roterom ( som egentlig er treningsrom) som VIRKELIG trenger en opprydning, kanskje jeg skal la meg inspirere av deg og ta tak selv også. Tusen takk, og stort smil tilbake til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg