En salat har aldri smakt så godt

Inneholder annonselenker 

I går møtte jeg en venninne på lunsj. Vi bestilte begge en kyllingsalat med grovt brød, og etter all den julematen de siste dagene, har det aldri smakt så godt med salat. Sunt, friskt og nydelig. Julemat er fantstisk, men etter så mange måltid med ribbe, pinnekjøtt, medisterkake, julepølse, riskrem, julekaker og godteri, var det helt magisk med en salat. 

I dag startet jeg dagen med en 30 minutters joggetur, og i skrivende stund har jeg akkurat laget en stor smoothie bowl. Oppskriften på den finner dere HER. Eneste som er annerledes er toppingen, i dag har jeg gojibær, kakaonibs, friske jordbær, havregryn og kokosmasse. Sunt, godt og friskt – helt perfekt etter en uke med mye tung mat. 

Bukse – Bikbok  // Genser – Samsøe Samsøe // Skjerf – Holzweiler 

I dag skal jeg endelig ha en PTtime igjen, og jeg gleder meg skikkelig. Det skal bli godt å løfte litt på vektene igjen, det har jeg ikke gjort siden en god stund før jul. Etter pttimen skal vi møte et vennepar på lunsj, og en liten runde i sentrum. Det er utrolig deilig med fri og ferie, men samtidig begynner jeg å bli litt rastløs. I morgen kommer familien min hjem fra hytta, og de siste dagene av 2017 skal tilbringes sammen med dem. Tenk at 2017 snart er forbi dere, et helt nytt år står for tur. Jeg gleder meg! 

Hva er dine planer for de siste dagene av 2017, og selve nyttårsaften? 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Amalie: Åå det vet jeg ikke dessverre. Fikk det til jul <3 men linket til siden hvor alle Holzweiler skjerfene er, og synes det ligner veldig på det som heter Dipper.

    2. Kunne du laget et innlegg om løping i nyåret? Hvordan man skal trene hvis man skal delta i et løp. Hvilken dager man skal løpe rolig og fort. Hvor lenge man skal varme opp før et løp. Når løper man intervaller og hvor lenge?
      Bloggen din er veldig bra og lærerik 🙂 Kvaliteten på innleggene dine har blitt bedre.
      Hadde vært gøy med et video treningsinnlegg på nyåret også.
      Ønsker fra en fast leser 😉

    3. Hei 🙂
      Jeg lurte på om du har redigert pulssonene på pulsklokken din? Isåfall, hva har du redigert de etter?
      Nyt siste dagene av 2017! <3

    4. Andrine: Jeg har lagt inn min makspuls og sånn ja 🙂 Jeg tok en makspulstest, og la inn de tallene jeg fikk. Det anbefales virkelig å gjøre, slik at du får mest mulig ut av pulsklokken din. En tommelfingerregel er 220 – alder = din makpuls, men den stemmer virkelig ikke for alle. Så jeg anbefaler at du tester i stede 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg