Dette fikk jeg til jul i år

Julaften og første juledag er over, og i vår familie er det de to dagene, i tillegg til lille julaften, hvor vi alltid er sammen. De dagene er fulle av tradisjoner. I dag, andre juledag er som regel den dagen vi reiser opp på fjellet for et par dager på hytta. I år ser det ikke ut som jeg får muligheten til å bli med, og det er så synd. Jeg får gjøre det beste ut av dagene her i byen, og heldigvis er det kun 3 dager til hele familien kommer hjem igjen. Jeg tenkte jeg kunne vise dere litt hva jeg fikk til jul i år.

Jeg hadde ikke ønsket meg noe spesielt, men vanlige klær sto på listen. Jeg går som oftest enten kun i treningsklær, eller jogge/koseklær. Det ønsket ble virkelig innfridd, det er så herlig når både min kjære, mamma og min skjønne svigerinne vet akkurat hva jeg liker oh hvilken stil jeg har. Store deilige skjerf, nye jeans, super myk og god ullgenser, og nye vintersko. Jeg fikk også de fineste øredobbene, s´well flaske, deilige produkter, skrubb, ansiktsmaske, undertøy, neglelakk,  leppepomader og kremer. Jeg fikk også påfyll av masse kaffe til nespressomaskinen min, rosa Snorkfrøken kaffekopp, en retro Georg Jensen høytaler, og en kjempe fin lysestake. 

Mormor har strikket de fineste ullsokkene, både til meg, og alle de andre i storfamilien. Absolutt alle får sokker av henne. Det gjelder både store og små, barn, barnebarn, svigerbarn og kjærester/samboere/ektefeller til barnebarn, og selvfølgelig olderbarn. Kan dere skjønne hvor mange sokker den fantastiske dama, på 88 år (!!) strikker. Jeg blir så imponert <3 De sokkene er verdens fineste, og så gode å ha på. 

I skrivende stund ligger Leo og meg rett ut på sofaen, med et stort pledd over oss. Vi var tidlig oppe, og ute på en liten luftetur i stormen. Været er helt vilt her på sørlandet. Det regner, blåser og stormer som fy. I dag er det bare å holde seg inne hvis man ikke MÅ ut. Fy søren. Det er perfekt innekose-vær, så her blir det filmmaraton og lave skuldre hele dagen. Juleferie er en finfin ting. 

Hva er din plan for dagen, og romjulen?

 

Smiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. Vi fikk litt av det samme, hehe 🙂 Fikk klær og Holzweiler-skjerf, den med ull og kasjmir (valgte selv da, kremt), litt treningsgodis fra typen, og miksmaster, føler meg heldig, men like koselig er det å gi gave også til min familie 🙂 Spesielt gøy var det å se min lille nevø møte nissen for første gang, og selv pakke opp gaver (på en måte haha).
      I dag er et juleselskap. Det pøsregner her, håper på en økt med bestiss senere 🙂 Blir litt rastløs..
      Kos deg masse 😉

    2. Så flotte ting!! Heldige deg men vel fortjent! Virker som veldig deg gaver! Her er det julemiddag igjen i kveld hos tante og onkel. Det er kos, men var en liten tur på trening nå. Det gir meg energi til å holde ut med så mye mat, kos og tvkos. Perfekt balanse. Her pøsregner det nå etter at det kom snø i natt. Skikkelig møkka vær. Men det er bare å kose seg!! Klem

    3. Anonym: Jeg fikk det til jul <3 men de selges flere steder på nett, blant annet Zalando. Selges også flere butikker. Jeg tror mitt ble bestilt fra Retro Trondheim 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg