Fordi huden min fortjener det

// Annonse for Oslo SkinLab

Husker dere jeg nevnte for en god stund siden at jeg hadde startet med Collagen, og skulle tese det over en 8-10 ukers periode. Nå er den tiden snart gått, og rett på nyåret skal jeg ta nye bilder som viser etter-resultatet. Jeg er så spent på disse bildene, fordi jeg føler at det funker. Jeg synes jeg både kan se og kjenne  at huden min er friskere, mer elastisk og freshere på en måte. Dette kan selvfølgelig bare være noe jeg føler selv, men det blir spennende å ta nye bilder og se forskjellen svart på hvitt. 

En annen ting som er gøy, er at mamma nå er i gang med å bruke produktene, og vi har vært å tatt før-bilder av henne også. Jeg synes nesten det er enda gøyere å se for hennes del, i og med at hun har en mer voksen hud, og dermed kanskje vil få enda mer synlige resultater. Vi er veldig forventningsfulle med tanke på at alle som har scannet huden sin har sett en tydelig forbedring mellom før og etter. 

The Solution – Anti Wrinkle Collagen er helt genialt, det eneste man gjør er å helle den lille posen i noe du spiser eller drikker hver dag. Det er helt smakløst og kan tilsettes hva som helst. Enten i et glass vann, i smoothie, kaffen din eller havregrøten for å nevne noe. Jeg blander den som oftest i kaffe eller vann, men jeg har også rørt den inn i smoothien min et par ganger. Så enkelt og greit. 

Det føles bra å teste et produkt som er et alternativ til botox og andre inngrep. Jeg skal overhode ikke legge meg borti hva andre velger å gjøre, det er helt opp til dem, men jeg kommer ikke til å sprøyte inn noe som helst i huden min. Det føles bedre å gjøre det på denne måten, med naturlige produkter som jobber fra innsiden. Det føles også bra å bruke produkter som har så solide studier bak seg. Dere kan lese mer om disse studiene, og mye mer om produktet på www.osloskinlab.no. 

For meg er The Solution – Anti Wrinkle Collagen enkel og effektiv hudbehandling, som forebygger hudens aldringstegn innenfra. Det er et kollagenpulver, og som nevnt kommer i praktiske porsjonspakker. Det er helt smaksfritt og kan mikses i all mat og drikke. 

Jevnlig inntak av The Solution® viser seg å:

  • Redusere rynkedybde med ca 20% i løpet av 8 uker 
  • Redusere cellulitter med ca 11%
  • Øke elastisiteten i huden og dermed forebygge nye rynker og linjer

Jeg har en spesiell førjuls-rabatt til mine lesere, på hele 65%. Dette er den perfekte gave til deg selv, eller kanskje til mamma, tante eller andre som er opptatt av huden sin. Klikk deg inn på Oslo Skinlab sine hjemmesider, og få rabatten på hele 65% HER. 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer
    1. Blir spennende å høre om det funker så godt som det føles 🙂 Veldig fin genser til deg, hvor har du kjøpt den?
      Ønsker deg en fin onsdag 🙂

    2. Benedicte: nei vet du, de ønsket ikke å fullføre samarbeidet, så da får jeg ikke noe etter-test. men jeg digger produktet jeg, så jeg bruker det enda, og føler selv at jeg kan merke forskjell<3 Mamma bruker det også enda, og føler det funker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg