Litt lykke hver dag

Jeg går rundt med et stort smil om dagen, rett og slett fordi det er desember og slik ser det ut her på Sørlandet. Det er så fint vær, og så kaldt og klart. Perfekte turforhold, og jeg storkoser meg. Lille Leo får ekstra mye tur om dagen, for med så deilige forhold må man bare utnytte det. Det kan gjerne forbli slik i ca 3 dager til, også må snøen lave ned og skape magisk julestemning. Det er nok dessverre kun ønsketenkning, for værvarselet viser mildvær og helt bart på sørlandet på julaften i år igjen. Det gjelder å finne det positive i de omgivelsene man befinner seg i, og jeg elsker dette deilige turværet. 

Hver morgen er det spektakulære soloppganger, og på kvelden blir himmelen rødoransje når solen går ned. Jeg tror snapchat-følgerene mine snart er lei av soloppganger og tursnapper. Hehe. men jeg bare koser meg så, og det gir meg så mye å komme meg ut i frisk luft. For meg er dette lykke, og litt lykke hver dag er viktig <3 

Jeg har skrevet om dette før,men jeg fortsetter gladelig å dele turbilder og turinspirasjon, i håp om at enda flere får lyst å komme seg ut på tur. Spesielt nå i julen, når det er hektisk for mange, og det siste man tenker på er trening. Du MÅ ikke trene i julen, absolutt ikke, men det å holde kroppen i gang, med bevegelse og aktivitet er både sunt, smart og godt. Ut på tur er en enkel måte å få kroppen i gang, få fordøyelsen til å fungere optimalt og ikke minst få frisk luft. Det gjør underverker. Det er litt enklere å komme seg ut på tur når man har hund. Leo er absolutt alltid klar for tur, og han er min beste turkompis.

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg