Nyttårskjolen

Inneholder annonselenker

Jeg delte jo mine siste juleinnkjøp med dere, og flere etterspurte størrelser og hvordan ting så ut på. Jeg har sendt noe tilbake, og beholdt noe. Denne kjolen her har jeg valgt å beholde, og det blir nok nyttårskjolen i år. Hva synes dere? 

Kjolen er fra Nelly, og jeg har den i størrelse 38. Dere finner den HER, og nesten lik HER. og HER. 

Det var en setning i det forrige blogginnlegget som handlet om jul, selskap og festklær, som fikk mange til å trekke på smilebådet. Jeg skulle ønske det var allment akseptert å stille opp i juleselskap i treningstights. Jeg skrev det, og jeg mener det. hehe. Jeg forstår selvfølgelig at det ikke går, og derfor måtte jeg fikse meg lit nytt pynteklær.

Denne kjolen er altså nyttårsaften kjolen min, og jeg tror og håper det blir bra. Nå mangler jeg bare et par øredobeer og en veske, så er alt på plass. Skoene blir de som er vist i dette innlegget, de fra Nelly og dere finner den HER. De er normale på størrelsen. Hvis ikke det blir dem, blir det et par helt ubeskrivelig lekre fra Valentino, som nylig har blitt en del av min minimale pyntesko-garderobe. Vi får se. Øredobbene tror jeg blir disse sorte som vist innlegget her. De er litt mye, men samtidig veldig fine. de er fra H&M og koster 79kr. 

Jeg beholder også denne glitterkjolen, den har jeg i str 38. Jeg tror den blir kjempe fin sammen med sorte helt tette strømpebukser, og sorte sko.

Nå merker jeg at jeg skriver om ting jeg ikke er helt komfortabel med. hehe. Så nå skal jeg gå på bestille meg en stor deilig salat, en kopp kaffe også skal jeg skrive ferdig et innlegg jeg jobber med som er litt mer min gate. Det er et helt konge treningsprogram, som kan gjøres i julen hvis du ønsker en svett liten utfordring mellom ribba og pinnekjøttet. Jeg gleder meg til å dele det med dere. 

 

Smiiil,Maren 

 

9 kommentarer
    1. Den var kjempefin! Så gøy å se deg i kjole! Du kler virkelig alt! Håper du vil vise frem de andre festantrekkene også.

    2. Nydelig og lekkert. Du ringer inn 2018 på en nydelig måte med det der og det er jo gøy å pynte seg skikkelig for en sånn anledning!! Klem

    3. Nyyydelig 😄. Jeg kjenner meg veldig igjen i å til hverdags kle meg tilpasset aktivitet. Nå på vinteren som det er kaldt innebærer det i tillegg mye varmt tøy som gjør at jeg ikke alltid ser like elegant ut. Men jeg er glad i gå, og orker ikke å gå rundt å fryse eller gå i tøy som passer best til å sitte stille i. Men elsker det når jeg for en gangs skyld kan kle met opp til fest 😄

    4. Nei altså, hva skal man si – du er jo et syn!👌 Kanskje like greit at kjolen er utsolgt, så slipper man liksom å lure på det. Var jo dette med å hoppe etter Wirkola..😘 Du kommer til å ta nyttårsfesten med storm!!🤗

    5. Anonym: Nei hjelpes for en utrolig fin og nydelig kommentar. Måtte le litt og, hehe, så herlig du er <3 Ja den forsvant på 123, men det betyr at mange jenter blir fine til jul og nyttår, og det er jo helt supert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg