Tidenes frokostfest

B R E A K F A S T 

Jeg drømmer meg bort i disse fantastiske bildene, og lengter tilbake til frokosten vår den siste dagen i Barcelona. Jeg har skrevet om Brunch & Cake før i dette innlegget, men nå maten er så magisk måtte jeg lure frem kamera på det andre besøket også. Har dere sett noe så delikat og godt? 

På menyen denne gangen stod det havrepannekaker, og eggs Benedict på sort vaffel. Vi hadde også juice, kaffe og sunne gulrotmuffins. Muffinsen fikk jeg med meg som en gave fra den søte jenta som jobbet der, og den koste jeg meg med på flyet. En perfekt avskjed med den beste cafeen jeg noen sinne har vært på. Det første innlegget i denne bloggposten er faktisk pannekakene, selv om det ser mer ut som en smoothie bowl. Pannekakene ligger under, og er dekket med frø, bær, frukt og hakkede nøtter. Mmmm. For en frokostfest. 

Jeg elsker å spise spennende, fargerik og sunn mat. Både fordi det smaker godt, og er bra for kroppen, men også fordi det gir masse inspirasjon til å tenke litt nytt på måltidene mine hjemme. I dag skal jeg prøve meg på en Chia-bowl her hjemme, og det har jeg aldri laget før. På min liste over ting jeg skal teste står også matcha pannekaker. Jeg deler selvfølgelig begge to på bloggen hvis de blir gode. 

I dag skal jeg bruke dagen til litt jobb på morgenen, også en kjapp treningsøkt før det blir litt juleshopping i byen og pinnekjøtt-middag med hele familien. Det er en tradisjon hvert år, og jeg gleder meg så <3 

Hva er dine planer for dagen? 

 

Smiiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. WOw! Maten ser jo helt fantastisk ut, som du sier 😀 Kan du please forklare hva eggs benedikt er? Ser jo ut som vaniljeis på svart vaffel, men er det egentlig salt eller, haha? 🙂 Hva består den salaten på siden av? Hadde vært kult å prøve å lage hjemme 🙂 Tusen takk for herlige bilder, hørtes ut som Barcelona innfridde <3

    2. activated charcoal er veldig populært, så det var det første som slo meg når jeg så den svarte fargen hvertfall 🙂 skal visst være veldig rensende.

    3. Helle: Ååå, men da er det kanskje det. Spennende 😀 Litt lyst å skrive til cafeen å spør 😀 Garantert ikke første gang de får spørsmål om det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg