Dette stedet tok pusten fra meg

BRUNCH & CAKE 

Se på det bordet over, det ser jo helt overveldende ut spør du meg. Dette er en samling av så mye sunn, god og kreativ mat at jeg nesten mister ord for å beskrive det. Dette er en nydelig cafe som heter Brunsj and Cake, og den MÅ oppleves hvis du er i Barcelona. Her har vi smoothie bowl, eggs benedict med salat og søtpotet + chips av rotgrønnsaker. Denne retten ble servert på en sort vaffel, og for meg vat den det absolutt høydepunktet. Fyttigrisen så god! Black waffle er tingen altså. Mmmmm. Ser du den hvis du ser nøye på bildet med eggs Benedict? Det er også banan&matcha pannekaker, en frisk og god juice og så utrolig mye deilig frukt. 

I tillegg var de som jobbet der så utrolig søte, og frydet seg over får store begeistring for maten. Jeg smilte fra jeg kom til jeg gikk, og den over-mettheten som kom som et resultat av denne matfesten var 100% verd det. Dette var en opplevelse, og jeg skal uten tvil tilbake hit. Om ikke det blir på denne turen, så står Brunch & Cake herved fast på min liste over steder man MÅ besøke når man er i Barcelona. 

Desserten så dere jo i går i dette innlegget, men det var kun cupcakes, og det var så mye mer godt i tillegg. Det var spesielt en kake jeg forelsket meg helt i, og det var så synd at jeg ikke hadde sjans til å smake på den. Jeg har en stor apetitt og klarer store mengder mat, men etter alt dette var det faktisk ikke sjans å få plass til kake. Vi får se om vi må innom der en gang til før vi reiser hjem. Kaken heter Red Velvet, og den ser bare helt magisk ut synes jeg. I tillegg var det flere andre kaker, blant annet en med pistasjkrem som så helt nydelig ut. Så var det alle de ulike cupcakene, for et vakkert syn!! 

Jeg har aldri noensinne hatt så mange ekstraordinære matopplevelsen på en og samme reise. Det er virkelig en opplevelse, og jeg blir så inspirert. Nå er vi klare for en ny dag, og to nye spennende restauranter skal besøkes. Vi skal også innom et par butikker, og litt sightseeing. Jeg gleder meg så!! Barcelona – I love you! 

PS: Jeg lover å lage en Barcelona-guide til dere, med en fin oversikt over alle stedene vi har vært, hva man bør spise der, adresse til stedet osv. 

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei
      Lurer på om du kan lage et innlegg med et treningsprogram for nybynnere som har meldt seg inn på treningsstudio? Også lurer jeg på bør man trene det samme programet hver gang? Og hvor ofte bør man trene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg