Alt annet enn treningsklær

Inneholder annonselenker 

Vi er midt i julebordsesongen, og dette er den tiden på året hvor selv jeg, dronningen av treningsklær, må finne noe annet enn treningsklær å ha på seg. Det er ikke alltid like lett, og nå er det så mange anledninger at jeg blir helt stresset. Det er julebordkjole, julaftenkjole, familieselskaper både før jul og i rom julen, og for ikke å snakke om nyttårskjolen. Så det må litt finklær til, og derfor tok jeg meg en liten runde på Nelly og H&M for en ukes tid siden. Jeg har verken budsjett eller lyst til å bruke enorme summer på dette, og da kan jeg ikke kjøpe dyre merker hvor en hver anledning. 

Sort paljettkjole // Burgunder velour singlett // Paljettkjole lys // Burgunder veske (utsolgt, nesten lik HER) // Burgunder kjole med glitter // Lyse pensko

Jeg har funnet noen superfine alternativer, og gleder meg til å prøve alle på, og finne ut av hvilke som får bli, og hvilke som eventuelt må sendes tilbake. I dag skal jeg til byen for å kjøpe nye sorte tette strømpebukser, også blir det prøvefest er hjemme. Jeg har forresten bestilt denne også, men den kom ikke med på bildet. Øredobbene er fra H&M. 

Har du kjole i orden til festsesongen? 

 

Smiiiil, Maren 

 

15 kommentarer
    1. Herremin så morsomt – den lyse paljettkjolen hadde jeg selv lagt i bestilling, men ombestemte meg fordi jeg egentlig vet at jeg alltid fryser hvis jeg ikke har lange ermer. Så endte opp med å finne en på Vero Moda isteden for:) Spent på hvilke du beholder, håper vi får se bilder! 😉

    2. Oh, du må gjerne rapportere om hvordan størrelsen er i den lyse paljettkjolen forresten – hvis jeg skulle ombestemme meg igjen, hehe. Går jo an med sjal, selvfølgelig… Hilsen frysepinn med (til dels ihvertfall) samme kjolesmak! 😉

    3. Åå den svarte var nydelig! Hvordan var den i strl? Og lengden? Jeg er 165, men vil ikke at den skal gå såå mye over knærne, den så litt lang ut på modellene😄

    4. Heidi Gustad: Ja den er også på listen over det som beholdes. Likte den så godt 🙂 Tenker den er fin bare til et par sorte bukser, og en jakke 🙂

    5. Så lekre klær. Du har en smashing stil. Har dessverre ikke så mange festligheter å se fram til nå, utenom familie juleselskapene. Jobber under hvert eneste julebord dette året..eller bare de to Da!! Kanskje jeg må fikse et juleselskap med pyntet stil med gjengen i romjulen. Må jo pynte meg.
      Men gleder meg til å se hva du beholder og bilder med det på. Skikkelig fint. Klem

    6. Jeg tenker du er like vakker i alt.
      Min julekjole er en sort som jeg bare elsker – 6 år gsmmel, brukes bare i jula

    7. Får du noen fordeler for å linke til plaggene, i såfall kan jeg ikke se noe merking om at dette er reklame?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg