En barnslig og fin søndag

Inneholder annonselenker

Ååå som vi har kost oss i dag. Dagen startet med trening, etterfulgt av tur med Leo og kaffekos med en av mine beste venninner. Videre gikk turen opp til mine foreldre, hvor vi spiste middag og koste oss med pynting av pepperkakehus. Fy søren så koselig. Det beste av alt var at mens vi satt der å pyntet, begynte det plutselig å snø. Det var ikke meldt snø i dag, og vi ble så overrasket og glade alle sammen. Julefølelse <3 

Resultatet av pepperkakehusene våre kan nok diskuteres litt, men det viktigste var at vi koste oss og hadde det veldig gøy underveis. Kreativt og på grensen til kunstnerisk spør du meg. Nå skal disse få pynte opp i julen, også gleder jeg meg til å knuse dem og spise dem etter jul. Til middag fikk vi servert mammmas hjemmelagde lapskaus, med flatbrød og salt smør. Mmmm. 

Genser Samsøe Samsøe (utsolgt, ligende HER) // Bukse Bik Bok 

Nå er det grøt til kveldsmat her hjemme, og alle episodene av Grenseland vi har satt på opptak de siste ukene skal ses. En veldig rolig, og behagelig søndagskveld her med andre for. Den kommende uken her hjemme blir kort for min del, for allerede på tirsdag reiser jeg avgårde til Barcelona. Det gledes noe helt vilt!!! 

 

Smiiil, Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg